Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kan I huske hende den kønne Pat, der var hos Airs på Harsdorffsvej for år tilbage ?

Er der nogen der ved hvad der blev af hende ?

Skrevet

Ja hun var dæleme dejlig, men jeg holdt op med at komme der efter at have været der en hel del gange og vi var begyndt at snakke rigtig godt sammen. Hun fortalte at hun egentlig ikke brød sig særlig meget om at virke som den hun udgav sig for at være. Forstået på den måde at jeg synes det var rigtig dejlig gfe sex med kys og kram og det var hun faktisk ikke rigtig så glad for at give. Så jeg holdt op med at besøge hende. Jeg kunne forstå på hende at det var helt generelt og ikke kun med mig.

Jeg er udmærket klar over at de søde kvinder sælger en vare eller kald det en oplevelse/fornøjelse, en drøm/fantasi eller noget i den stil og det som hovedregel er skuespil med deres passion og kærtegn o.s.v., men da jeg fik det af vide direkte, så følte jeg nærmest at jeg begik overgreb på hende. Måske har hun besluttet sig for at stoppe.

Jeg er ikke mere blåøjet end det også er sådan med andre jeg har besøgt, men de har aldrig fortalt mig det og det er så åbenbart der jeg trækker grænsen. Need to know og nice to know.

Men hun var både sød, køn og dejlig og jeg vil ønske for dig at du finder hende igen og at hun har det godt. Held og lykke.

Redigeret af Allerhelst Thai

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.