Hop til indhold

Emma i Randers

Featured Replies

Skrevet

Billederne et ikke helt sandfærdige. Der er røget et par kilo på, men det gør ikke noget. De store bryster har hun stadig. https://annoncelight.dk/showad/420267

Det var en rigtig god oplevelse. Der bliver redt op i stuen i en almindelig lejlighed i en boligblok. Hun er sød og smilende, men der er ikke så meget småsnak. Fra jeg forlod  bilen til jeg sad i den igen, gik der vel kun 25 minutter. Det skyldes måske også, at jeg var trængende, og at hun var ret god at være sammen med.

Det må blive til et besøg igen ved lejlighed.

Skrevet
  • Author
Anonymt2025 skrev, den 24.1.2025 at 17:12:

Billederne et ikke helt sandfærdige. Der er røget et par kilo på, men det gør ikke noget. De store bryster har hun stadig. https://annoncelight.dk/showad/420267

Det var en rigtig god oplevelse. Der bliver redt op i stuen i en almindelig lejlighed i en boligblok. Hun er sød og smilende, men der er ikke så meget småsnak. Fra jeg forlod  bilen til jeg sad i den igen, gik der vel kun 25 minutter. Det skyldes måske også, at jeg var trængende, og at hun var ret god at være sammen med.

Det må blive til et besøg igen ved lejlighed.

jydefyren skrev, for 7 timer siden:

Hvad gav du for sådan en omgang og hvad var med i servicen?

Hej

800 -. Jeg var ikke så specifik i mine ønsker, så det var vel different positions. Ret lækkert at tage hende bagfra,  ikke analt!

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Har taget en for holdet og besøgt Emma:

https://annoncelight.dk/showad/420267

Imødekommende, sød og snakkende dame på omkring 30 år vil jeg tro. Mener at hun er fra Rumænien.

Hurtig og smertefri kontakt på sms.

I forhold til billederne er hun +15 kg. Brysterne er som på billedet, men for 10 år og 1-2 børn siden.

De hænger pga. alder, størrelse og fødsel. Men de var nu dejlige alligevel.

Chubby dame, så hvis man er til slanke GP'er, skal man finde en anden.

Når det er sagt, syntes jeg at hun levere varen. Vi havde fin kemi, snak og øjenkontakt undervejes.

Havde bestil 60 minutter. Fuld pakke uden gummi, minus anal.

Massagen var godkendt, men hun brugte Nivea i stedet for babyolie.

Våd blow der hørte til i den bedre ende og sex-delen var bestemt godkendt. Man fik lov til dybe stød.

Var overrasket over hvor stram hun egentlig var og jeg er ikke specielt veludrustet - alm. dansk gennemsnitlig.

Sengen var desværre en slå-ud-sofa i stuen og den var semi komfortabel og meget smal.

Lyd på hele vejen, dog tenderende til det irriterende og for meget "come baby", men der er hørt meget værre.

Jeg følte bestemt ikke på noget tidspunkt at hun bare ville have det hurtig overstået. 

Diskret parkering på en meget stor p-plads ved boligblokke i NV.

Gentagelse: det vil jeg bestemt ikke afvise

Skrevet

Hejsa. Det lyder rigtig lækkert. Jeg er klart til former!! Hvad koster 60 min. uden??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.