Hop til indhold

Catalina - Randers

Featured Replies

Skrevet

Billederne her https://annoncelight.dk/showad/363734 er 100% ægte.

Fantastisk flot, og vanvittigt flotte bryster!

MEN; og der er et men! Jeg havde set frem til at bruge god tid på hendes bryster, og det accepterede hun i vores SMS samtale. 

Da jeg kom, satte hun fluks kondom på og gik igang med at sutte. Lidt en skuffelse at hun gik så hurtigt igang, og at der  skulle regnfrakke på, men jeg havde ikke specifikt bedt om BJ uden gummi, så det kan jeg vel ikke klage over. Hendes store flotte bryster var lige ud for mig, og jeg lænede mig frem mod dem. Her blev jeg blankt afvist. Jeg måtte ikke kysse eller slikke hendes bryster, da en tidligere kunde åbenbart havde brugt tænderne for meget.

Der mistede jeg helt lysten. Hun kunne også mærke, at mit lem nærmest krøb ind i sig selv. 

Hun tilbød, at jeg ,måtte bruge hænderne på hendes bryster, men da var lysten forsvundet. 

Fantastisk flot pige, nydelige bryster, men som ægte babsoman, er det et must, at kunne kysse og slikke dem. Så det var skønne spildte kr. 800.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.