Hop til indhold

BIG BOOBS Herning. Totalt spild at tid

Featured Replies

Skrevet

Bestilte 45 minutter plus jeg gav 100 kr. For at tage et bad sammen, inden vi skulle kneppe. Badet bestod i at jeg selv skulle vaske mig uden hun rørte mig. Efter at ha spurgt to gange, fik jeg lov til at røre hendes bryster kort.

Der var ingen håndklæder eller andet brugbart, så vi måtte bruge køkkenrulle.

Da vi kom ind i sengen, var det den mest kedelige tur jeg har oplevet.  Hun prøvede at få mig til at komme, da hun suttere pik, og efter et i fissen, spurgte hun om jeg snart kom.

Hun har markant flere kilo, end på billederne på annoncen.

Mit klare råd er at blive væk. Der havde været en større fornøjelse at spille pik herhjemme

https://annoncelight.dk/showad/418150

Da jeg gik ud på gangen, kom der tre unge mennesker ud af lejligheden ved siden af. Tydeligt de vise er de havde en luder som nabo, og skulle se hvem jeg var. Det foregik i en etværelses studie lejlighed 

Redigeret af Jysk mand

Skrevet

Det er det værste når man møder nogen i opgangen. Hvordan reagerede de? Og smilte du til dem?

Skrevet
  • Author

Ja jeg smilede til dem.

Har det sådan at det er min egen sag, når jeg køber sex. Jeg har en forventning om at pigen har styr på at det er et diskret sted og ikke på en lang gang med ungdomsboliger. 

Normalt kommer jeg kun diskrete steder. Sengen knirkede virkelig meget og bankede på mod væggen, så meget tydeligt for naboerne at høre, at der blev kneppet

Skrevet

Jeg var godt nok kun et mulehår fra at lave en aftale med hende her til aften - nu priser jeg mig glad over, at det ikke skete. TAk.

Skrevet
  • Author
PoulAfDK skrev, for 14 timer siden:

Jeg var godt nok kun et mulehår fra at lave en aftale med hende her til aften - nu priser jeg mig glad over, at det ikke skete. TAk.

Selv tak. 

Det er jo netop ludere, der 100% går efter pengene og ikke lever nogen service, denne side hjælper med advare andre i mod. 

Er glad for at mit opslag så har hjulpet mindst en.

Håber du fik god fisse et andet sted i går.

Skrevet

Tror jeg blev post-aware og valgte ikke at foretage mig noget - så pengene ligger fortsat trygt i pungen. Magter heller ikke de ungdomsboliger. Gider ikke den stress med at skulle ud og ind uset. Jeg fornemmer hurtigt på pigen, om hun er professionel på dette område eller ej via dialogen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.