Hop til indhold

rosa1998, Kbh

Featured Replies

Skrevet

Har lavet aftale med hende og det var rigtig nok nemt  men hun aflyste lige før aftalen da jeg var på vej ...

Så hun er useriøs

Skrevet
Sting55 skrev, for 8 timer siden:

Har lavet aftale med hende og det var rigtig nok nemt  men hun aflyste lige før aftalen da jeg var på vej ...

Så hun er useriøs

Hvilken aftale fik du ??

Skrevet

Jeg har været hos hende. Hun er reel nok.

Det er en pige i klemme hos nogle grimme bagmænd. Der skal tjenes penge. Hun har valgt sugardaters, for så har hun selv kontrol med hvem, hun skal møde. Alternativet var at hendes afpressere skulle lave aftaler for hende.

Kedelig historie.

Redigeret af thedanishdude

Skrevet
  • Author

Tak for alle input.. Jeg tror jeg dropper det, det lyder ikke særlig rart. Trist at den slags foregår. 

Skrevet
thedanishdude skrev, den 25.1.2025 at 22:17:

Det er en pige i klemme hos nogle grimme bagmænd. Der skal tjenes penge. Hun har valgt sugardaters, for så har hun selv kontrol med hvem, hun skal møde. Alternativet var at hendes afpressere skulle lave aftaler for hende.

Er du sikker på, at hun ikke fiskede efter, at få dig til forbarme dig over hende og punge ud med hele det beløb, hun skylder (eller “skylder”)? Men anset hvad, er det da et rødt flag.

• 2 weeks later...
Skrevet
OneGuy skrev, den 28.1.2025 at 22:25:

Er du sikker på, at hun ikke fiskede efter, at få dig til forbarme dig over hende og punge ud med hele det beløb, hun skylder (eller “skylder”)? Men anset hvad, er det da et rødt flag.

Ja, det er jeg ret sikker på. Vi taler om et 6-cifret beløb, så det er på ingen måde relevant 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.