Hop til indhold
montør

China masage Wuppertal

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige været forbi et sted i Wuppertal hvor jeg er kommet jævnligt gennem årerne https://maps.app.goo.gl/M88XByDrD8HHUGP47 På siden står der permanent lukket, det skal man ikke lade sig narre af telefonen er åben og der er vagt ved døren så når man kommer går den automatisk op, det er ikke nødvendigt at bestille tid, ved ankomst blev døren åbnet af en ganske køn kinesisk kvinde der viste mig ind i rummet hvor hun spørger om en halv eller hel time, hvor jeg svarer en hel prisen er 120 euro eller 100 uden gummi, det er min erfaring at servicen uden er så meget bedre  da der bliver vekslet mellem sut og knep helt spontant, ikke noget med vådservietter, mamma kommer ind og spørger om jeg har lyst til 2 piger, det kan man jo ikke stå for, jeg har haft mange gode oplevelser men intet der kan måle sig med dette, det starter stående på gulvet med 2 tungekyssende piger det er en ganske speciel oplevelse  at mærke 2 tunger i munden på samme tid i mellem gav de hinanden dybe kys efter lidt tid glider den ene ned og begynder at bearbejde kalorius der er oppe på fuld steam, medens den anden bliver mere grådig med kyssene, efter et par minutter går hun også ned og så starter der nærmest en kamp om at komme til, jeg kan mærke tempoet er nødt til at komme lidt ned ellers går det galt, jeg lægge mig op på briksen, den er ok stor, de fortsætter i hver sin ende den ene med sut og slik i den rette mængde, den anden med rigtig våde tungekys, efter lidt tid sætter hun sig og vil slikkes det kan hun lide, jeg finder ud af hun vil have det hårdt så jeg begynder at bide i klitoris og  kramme brysterne hårdt, det udløste nærmest en syndflod ud af fissen på hende, sjældent har jeg oplevet nogen så våd, i den anden ende havde hun allerede skiftet et par gange op at sidde og så tilbage at kneppe, jeg skubbe hende der sad på mit ansigt tilbage da jeg efterhånden var sovser godt ind hun gled lige ned over pikken der skulle sket ikke prøves til så våd hun var, den anden deltog ved at nulre mine nosser, der gik selvfølgelig ikke længe så måtte jeg kapitulere, så var der tid til massage da jeg var godt udmattet massagen var ok, efter lidt tid begyndte hende i fodenden at hælde olie ud over røven på mig, så blev spalten masseret ingen finger indenfor, men nosser og pik fik en dejlig omgang, den øverste hviskede mig i øret at jeg skulle vende mig, der efter startede i princippet forfra hvor de havde byttet plads den modsatte satte sig på ansigtet så der var ikke udsyn til fodenden men hvor det føltes fantastisk dejligt, da jeg kunne se satte hun med spredte ben og delvis kneppede og kørte pikken over klitoris, men det var ikke hendes tur den anden satte sig resolut på pikken medens den anden tungekyssede mig, jeg fik selvfølgelig en monster udløsning, derefter det obligatoriske bad, 240 euro alt inklusiv.

Det har altid været godt der men her blev rammerne sprængt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...