Hop til indhold

Erfaringer med Gin i Vejle???

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er der slet ingen, der har prøvet Gin og kan fortælle om hende?

Skrevet

Jeg har besøgt hende. Jeg synes det var dejligt, en mere kæresteagtig oplevelse med et sjældende stort nærvær hvor hun får mig til at føle at jeg er helt særlig (.. altså på den gode måde). Hun er meget opmærksom og ivrig for at jeg skulle være tilpas. 
Hun virker lidt uerfaren og det har også sin egen uskyldige charme. Ikke så hardcore som nogen af dem der har været i branchen i mange år.

Skrevet
danish2049 skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt hende. Jeg synes det var dejligt, en mere kæresteagtig oplevelse med et sjældende stort nærvær hvor hun får mig til at føle at jeg er helt særlig (.. altså på den gode måde). Hun er meget opmærksom og ivrig for at jeg skulle være tilpas. 
Hun virker lidt uerfaren og det har også sin egen uskyldige charme. Ikke så hardcore som nogen af dem der har været i branchen i mange år.

Hvordan er stedet hun er,, er det rimelig diskret?

Skrevet

Har ikke prøvet Gin, men Mint som er på samme adresse. Stedet er ok diskret, da man går ind omme bagved. Det er dog en gammel ejendom, lugter virkelig dårligt derinde. Det gør, at jeg ikke kommer tilbage, selvom jeg gerne ville prøve Gin.

Skrevet
  • Author
mikky skrev, for 4 timer siden:

Har ikke prøvet Gin, men Mint som er på samme adresse. Stedet er ok diskret, da man går ind omme bagved. Det er dog en gammel ejendom, lugter virkelig dårligt derinde. Det gør, at jeg ikke kommer tilbage, selvom jeg gerne ville prøve Gin.

Har også kigget på Mint som et muligt alternativ for Anna, men hun reklamerer med sex uden, og det er lidt af en show stopper for mig ;-(

Ellers ser alt andet bestemt fristende ud ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.