JonesFyn 7 Skrevet 23. Januar Jeg har kigget lidt på denne skønne milf, og umiddelbart ser alt jo godt ud! https://annoncelight.dk/showad/419044 Men da jeg desværre får år tilbage har haft en lidt ærgerlig oplevelse i et solcenter bliver lidt tilbageholdende, selvom det er fucking frækt! - er der nogle der har besøgt hende? Vil dele erfaringer eller bare generel oplevelse af om det var godt? ;). På forhånd tak. God aften og ønske om vådt sværd til jer alle! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 75 Skrevet 27. Januar Hvis det er hende jeg tror så har hun også været i Odense og tilbudt det samme. Billederne ligner. besøg i bil eller solcenter, bookede sidste efterår og tog den udenfor i de fri hvor jeg tog hende på bagklappen af bilen, hun er fin nok men svær at booke, hun kan være lang tid om at svare og kan også finde på at annullere bookinger efter de er lavet. Men ved ikke hvordan hun er i Svendborg da hun ser ud at at have en master der styre hende, gætter det er noget sexplay hun har med en da jeg ikke fik indtrykket af at hun ikke var der af egen vilje, men hun havde heller ikke master på da hun var i Odense. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLeo 3 Skrevet 10. Februar Nogen der har været ved hende for nyligt i Svendborg? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 75 Skrevet 24. Februar Desværre ikke jeg holder mig mest til Nordfyn og Assens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 163 Skrevet 4. Marts Stadig ingen, som har besøgt hende? Jeg er interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 47 Skrevet 4. Marts mindiskret skrev, for 3 timer siden: Stadig ingen, som har besøgt hende? Jeg er interesseret. Har efter 3 gange mødt på aftalt sted uden held så hun er disket det gider jeg ikke. Første møde med hende kom hun men der hvor vi skulle ha nydt det var op taget så aftalt at mådes en anden dag men uden held. Men ser ud som på billeder og virkede sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg