Hop til indhold

Kom og knep mig i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Der er ingen der påstår at hun gør det så godt, at det er prisen værd. Hun vælger selv prisen udfra hvad der gør det værd for hende - ikke for dig.

Når det er sagt er det en åbenlys useriøs annonce. Et uklart billede, super kort tekst og underlig prisstruktur.

Det her med at have en meget høj mindstepris er noget jeg også har set på SugarDaters. Pigerne gider ikke rende byen rundt for at kneppe den ene mand efter den anden for 1000 kr, når de i stedet kan gå efter et lille segment der er villige til at betale overpris.

Hun nævner at man kan gøre med hende hvad man vil. Det lyder for godt til at være sandt. Jeg tror ikke hun har set hvad der findes af hård og nasty sex nu om dage.

Skrevet
  • Author

Hun var nu heller ikke en jeg ville spilde et sekund på.

• 3 months later...
Skrevet

Er jævnligt både nogle akut afhængige af penge (misbrug) og scam/svindlere i omløb også i Esbjerg med medhjælpere og bla som her lokkende men skjulte fotos. Kommer som regel i stimer og perioder. Tit er red flags deres alm danske navne, mailadresser, nogle gange ansigt/babsedutter for at lokke og priserne er ved scams jo ikke reelle men blot endnu en taktik. En hel nat med ung steg....du skal baaaaare lige overføre/betale benzin/afl til min vagt etc etc

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.