Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har netop besøgt denne pige og kan bekræfte at billeder af ægte og hun har en meget god service, flotte dejlige bløde silicone bryster utrolig dejlig krop er desværre ikke så god til engelsk men er en rigtig frisk pige med godt humør. Nalin Vejle  god anbefalinger herfra.

Skrevet

Det kan jeg kun bakke op om. Var lige forbi til en 45 minutters session. Og det skal jeg igen inden hun smutter om 7 dage. 

Lige en pige efter min smag. Ung slank, smuk, uden at være ranglet, lysende glad imødekommende ansigt - og så nogle rigtig flotte bryster. Og så tager hun imod uden at kny. Gav den rimelig gas til sidst uden problemer. Hun blev i øvrigt smask våd da vi varmede op til at glide sammen. 

• 2 months later...
Skrevet

Jeg skal en tur til Jylland i påsken og overvejer at lægge vejen forbi Nalin, der i øjeblikket er i Kolding. Er der nogen, der har erfaringer med hende, de vil dele? Der er kun få anmeldelser af hende, hvor af de seneste er fra slutningen af januar..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.