Hop til indhold

Underskønne danske Mia

Featured Replies

Skrevet

Midt i den kolde, grå og lidt småligegyldige januar, kan vi alle have brug for et lyspunkt.

I søndags var jeg så heldig at Mia ville kaste lys over min aften og som en anden sol indhylle mig i varme og nærhed. Der er skrevet flere indlæg om hende allerede, og det er der god grund til. Det er ikke en overdrivelse at både hendes annonce og den seneste anmeldelse af hende bruger udtrykket one of a kind. Både fordi hun for det første er underskøn af natur. Det er uden tvivl hendes billeder, og virkeligheden skuffer på ingen måde. For det andet fornemmer man et niveau af seriøsitet og oprigtighed omkring hende, som er svært at matche. Kommunikationen op til vores møde var reel, let og ubesværet. Mia stiller muligvis nogle andre krav til dem hun ønsker at mødes med, end så mange andre, men de er simple og lette at imødekomme, hvis man ellers selv er seriøs. Krav om basal hygiejne bør vi altså alle kunne imødekomme uden eksplicitte instruktioner ;) Som andre har nævnt før, så tager Mia imod et depositum på forhånd. Der er ingen grund til at alarm over dette. Det er et symbolsk beløb. 

Det skal forøvrigt slåes fast, at vi er på øverste hylde her. At få lov til at nye Mia selvskab koster muligvis mere end hvad andre tager, men hun er det hele værd. Det er en high class oplevelse, uden at det på noget tidspunkt bliver overlegent eller snobbet. Der er ingen tvivl om, at det for hende er en fornøjelse når man er sammen med hende, og hun lægger ikke skjul på, når man rammer rigtigt. Jeg brugte 80 fantastiske minutter sammen med hende, og de fløj afsted uden stress eller pres. Jeg kan ærligt sige, at det er den vildeste GFE jeg nogensinde har oplevet. Mia er fantastisk til at få en til at føle sig veltilpas, både fysisk og mentalt. Det skader heller ikke, at hun kan gøre ting med sin tunge og mund de fleste kun drømmer om. Der var ikke en finger at sætte på hverken sexen eller samværet. Total indlevelse, kemi og connection. I den tid du bruger sammen med Mia, handler det kun om dig og hende, og at slippe væk i en boble af lidenskab og intimitet. 

Hvis du gerne bare vil pump n' dump, så tag et andet sted hen. Hvis du derimod gerne vil bruge din tid sammen med en underskøn dansk gudinde af en kvinde, der forfører og forkæler dig, så skal du virkelig gøre dig selv den tjeneste at besøge Mia. 

Der er forøvrigt ingen grund til at bruge skalaer her. Hvis man er i tvivl om min tilfredshed , så står den vidst for egen regning :D

Skrevet

Kan kun være enig i alt det du skriver, jeg besøgte selv Mia igår og det var min bedste oplevelse til dato! Hun er fantastisk 

Skrevet
  • Author

Det lyder bestemt også til, at vi begge har haft en god oplevelse!

• 2 weeks later...
Skrevet

Mia Lykke  historien virker som en underlig konstrueret historie. Og med lange begejstrede anmeldelser - svært at tro at dette er virkeligt. 

Skrevet
sejer skrev, den 5.2.2025 at 09:38:

Mia Lykke  historien virker som en underlig konstrueret historie. Og med lange begejstrede anmeldelser - svært at tro at dette er virkeligt. 

Ja kunne godt lyde som noget AI sprogmodel genereret snak..
Tag jer i agt for det, det er virkelig mange steder efterhånden :angry:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.