Hop til indhold

Erfaring med Naomi?

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Jeg besøgte hende i fredags. 

• Billederne er retvisende.
  • Hun er temmelig høj. Også uden sko. Mindst 180
  • Jeg måtte ikke røre hendes bryster, som var pakket ind bag en ellers sexet latex-agtig dragt. Muligvis er der ingen bryster.
  • Hun taler kun spansk
  • Hun virkede umotiveret og kølig. Ikke et smil kunne man slå af hende
  • Hendes pik er temmelig stor og flot, men hun er ikke god til at bruge den.
  • Hun lader til at foretrække at være aktiv og er det på en voldsom vis, uden indføling 
  • Hun er, som det fremgår af annoncen, meget optaget af renlighed. Det indebære at man løbende bliver sprayet og aftørret med noget der lugt af klor.
  • Alt er med kondom og hun ville ikke komme så jeg kunne se eller nyde hendes sperm

Jeg kommer ikke igen. Primært fordi nul kommunikation bare ikke duer for mig. Men også fordi hun var kold og uengageret i vores samvær. Hun var dog, må jeg indrømme, meget optaget af at kneppe mig hårdt og vedholdende, men alt for ufølsomt og voldsomt. Det skal siges at jeg har modtaget større pikke og på en god dag kan modtage fisting (med en mindre hånd), men den umotiverede dybe stød vidner om, at hun ikke er så erfaren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.