Hop til indhold

Kira new in the city - ohh yes yes yes please

Featured Replies

Skrevet

Mandag eftermiddag dukkede Kira op på nympho og jeg var hurtig til at få en aftale i stand. Så mandag aften var endnu engang i Ørestad og heldigvis for det ;) 

Kira er uden tvivl en af de dejligste GP’ere jeg har mødt, hvilket også gør det irriterende at lave en anmeldelse af hende, eftersom jeg meget hellere ville beholde hende for mig selv hahaha

Kira er en 100% naturlig pige…endda helt uden makeup og ikke så meget som en kunstig negl, en piercing eller en lille tatovering…ikke engang neglelak havde hun på. Jeg er vild med det og imo er Kira på alle måder vanvittigt smuk…både af sind og af udseende

Hendes billeder er af hende, men de yder hende på ingen måde retfærdighed imo. Jeg vil vurdere oplyste alder etc. til at være retvisende. Hvis du synes om hendes billeder og profil, samt noget naboens datter kombineret med en naturlig tilgang uden faste rutiner, så er det altså bare om at komme afsted…

Under hele mit besøg var Kira virkelig sød, glad og dejlig at være sammen med. Samtidig var hun virkelig fræk og sexet at være sammen med og vi havde en fantastisk GFE time sammen :wub: Kira leverede fuldt ud det lovede…puha puha en vidunderlig ung kvinde 

Kira er her ca 14 dage. Hun (eller rettere hendes manager) kontaktes nemt via WhatsApp. Kira taler og forstår glimrende engelsk

Jeg er lidt små forelsket i pigebarnet lige nu og jeg kommer helt sikkert til at se hende igen….kender jeg mig selv ret, kunne det blive allerede i morgen hahaha

Jeg må anbefale Kira på det kraftigste…

Og klichéen….Behandl hende ordentligt og vær en gentleman, det fortjener hun. Det kan i øvrigt, ud over at gøre Kira glad, også resultere i en mindeværdig og dejlig oplevelse

https://nympho.link/n22631/7661/kira-new-in-the-city

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Hun ser utrolig smuk og naturlig ud på hendes første profilbillede hvor hun har lyst hår. Er det hendes naturlige look nu, eller har hun farvet håret mørk, som på de andre fotos?

Jeg synes ikke hun er så smuk på sine modelbilleder med makeup.

Skrevet
  • Author
Oliekongen skrev, 1 time siden:

Hun ser utrolig smuk og naturlig ud på hendes første profilbillede hvor hun har lyst hår. Er det hendes naturlige look nu, eller har hun farvet håret mørk, som på de andre fotos?

Jeg synes ikke hun er så smuk på sine modelbilleder med makeup.

Hvis du synes hun er smuk på hendes nye første profilbillede og hvis hun ellers møder dig som hun mødte mig, så tro mig du vil elske hendes udseende :) 

Og enig, som jeg også skriver, hendes billeder yder hende ikke retfærdighed, hun er efter min mening så meget smukkere irl…

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author
larsmanutd skrev, for 3 timer siden:

@dhnmdstSom jeg forstår det, er lyshåret nu? Ligesom på hendes nye profilbillede?

Vh Lars

Hendes hår er omtrent som på hendes video…meget smukt imo :) 

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
  • Author

Med mindre Kira (aka hendes manager) også giver mig radiotavshed, så er jeg sgu bange for, at hun er smuttet for denne gang :( Hun talte også om 8-9 men formentlig små 14 dages ophold. Hvis det blev de 8-9, så passer det meget godt…

Nå jeg nåede et par besøg…det første lige efter hendes ankomst til DK. Dejlig frisk og klar var hun :wub:

Det virkede som om, hun fik mere og mere travlt som rygterne spredte sig hahaha. Men selvfølgelig godt for Kira og hendes foretning

Lad os håbe på at hun havde det så godt, at hun vender tilbage snart…

Skrevet
  • Author

Hmm hun er sgu endnu :) 

Og hun svarer sgu også igen efter dages radiotavshed :) 

Redigeret af dhnmdst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.