Hop til indhold

Recommended Posts

Et hint til hvem Kinky Line var? Jeg mindes en med det navn som tilbød de lidt vildere anal-lege med fx en Colaflaske og sperm ud over fissen. Måske fra Kolding men tog andre steder hen sommetider 

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, den 21.1.2025 at 08:53:

Et hint til hvem Kinky Line var? Jeg mindes en med det navn som tilbød de lidt vildere anal-lege med fx en Colaflaske og sperm ud over fissen. Måske fra Kolding men tog andre steder hen sommetider 

Der var en i det nordlige Kolding på vejen mod Vejle der var meget vild, fik man hende varmet rigtig op. Bl.a. den med colaflasken der blev rystet godt inden den kom op, så det sprøjtede ud med cola, når kun træk flasken ud. Hun ville også gerne have en pik i fissen og røven på samme tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sgu.. Kinky Line var virkelig et fund... Der var mange vilde ting jeg lavede med hende der var mine "førstegangs oplevelser", og mange af dem har jeg ikke gentaget siden da jeg simpelthen ikke føler andre vil kunne levere den indlevelse og autentiske liderlighed hun havde med...

Ak ja.. Gamle dage og gode minder :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske et hint om hvad de tilbød, vil gøre det nemmere at svare på om der findes andre der tilbyder det ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pink Peach skrev, den 8.1.2026 at 10:04:

Måske et hint om hvad de tilbød, vil gøre det nemmere at svare på om der findes andre der tilbyder det ;) 

Det kræver vist en længere liste;)

du er mere end velkommen til at skrive til mig, hvis du har en i tankerne som kunne være frisk på at lege, søger ikke hårde sm lege, men generelt bare kinky lege:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhh ja  nemtøs, jeg fik aldrig besøgt hende, men hun virkede til at være en rigtig frækkert..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...