Guest Lasselas Skrevet 20. Januar https://annoncelight.dk/showad/327815 Hey Er der nogen, der har besøgt Lola i København og kan sige noget om hendes sted? Er det indrettet til formålet, eller alm. lejlighed, kælderlokale eller andet, og er der pænt og rent? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 637 Skrevet 20. Januar Lasselas skrev, for 3 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/327815 Hey Er der nogen, der har besøgt Lola i København og kan sige noget om hendes sted? Er det indrettet til formålet, eller alm. lejlighed, kælderlokale eller andet, og er der pænt og rent? Jeg kender ikke hendes lejlighed i Kbh, men i de to jeg har besøgt hende i Jylland, var til top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 194 Skrevet 21. Januar Lasselas skrev, den 20.1.2025 at 16:59: https://annoncelight.dk/showad/327815 Hey Er der nogen, der har besøgt Lola i København og kan sige noget om hendes sted? Er det indrettet til formålet, eller alm. lejlighed, kælderlokale eller andet, og er der pænt og rent? Hej Lasselas Lola er i Sølvgade fra idag tirsdag til fredag. På fredag og lørdag er hun hos Helene's BDSM-studie i Hvidovre. Jeg har en session fredag ! Se www.domina-lola.dk Kh W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 22. Januar Whipit, kender du lokalerne i Sølvgade? Og så har jeg en opfattelse af, at hun også er i København på mandag, men det er måske forkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 194 Skrevet 22. Januar Lasselas skrev, for 2 timer siden: Whipit, kender du lokalerne i Sølvgade? Og så har jeg en opfattelse af, at hun også er i København på mandag, men det er måske forkert? Lokalerne i Sølvgade er yderst beskedne og slet ikke lokaler som hun burde anvende. I min optik hører hun hjemme i et stort studie hvor hun kan gå rundt med hendes super lange ben med en lang singletail. Lokalet i Sølvgade er nærmest 10 cm større end en smal dobbeltseng. Jeg ser virkeligt frem til at få en session på fredag hos Helene, det er min første med hende i lidt større faciliteter. Jeg tror hun er i Sølvgade på mandag, men jeg kan spørge, men vær ikke bange for at skrive over whatsapp som hun bruger meget. Hun har sagt lejligheden op i Aarhus og vil koncentrere sig om København. Jeg tager nogle billeder af hende på fredag. Kh. W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 23. Januar Okay, tak for info. Billeder? Må du tage fotos af hende? Det lyder spændende, og jeg vil da gerne kigge med, hvis det er en mulighed. Mener at have læst, at hendes profilbilleder ikke er helt nye. Hun virker spændende, og jeg har faktisk fået bekræftet, at hun er der på mandag. Hvidovre kender jeg, og det er jo fine lokaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
whipit 194 Skrevet 23. Januar Lasselas skrev, for 14 timer siden: Okay, tak for info. Billeder? Hej L Jeg prøver at hjælpe Lola lidt med billeder og hjemmesiden, ligesom jeg hjalp Anastasya. Det er blevet til en hobby "Før lukketid" - jeg ville ønske jeg var kommet så tæt på nogle af pigerne for 30 år siden, men der var man jo et andet sted i livet og jeg har sku' ikk haft nok ego til at være kæreste med f.eks. Anita, hun er mentalt den dejligste jeg har mødt og stadig super pæn som du kan se på hendes hjemmeside: www.Dominatrix.dk - hender skyder jeg også nogle flere billeder med...når hun har tid... Lola er stadig rigtig pæn, især når hun smiler - som alle andre - og når hun er lidt "frisk påklædt" - se billedet i et par glatte jeans der er et par år gammelt. Jeg er spændt på hendes "kunnen" i et studie som det jeg møder hende i - i morgen fredag. Viljen tror jeg bestemt er til stede, og det er jo det vigtigste, erfaring i et studie med alt det udstyr Helene har ved jeg ikke..... endnu.... Kh. W Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 23. Januar Okay, på den måde. Anita er skøn og, har rigtigt som du siger, et godt sind. Jeg har besøgt hende i Søborg for snart 20 år siden, men også i Rødovre for nogle år siden. Tak for tip til hjemmesiden; det var jeg ikke klar over. Anastasia har jeg også også mødt med succes. Godt at høre om Lola's udseende. Hører gerne om dit besøg i morgen. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 24. Januar Whipit, hvordan gik besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg