Hop til indhold

En One of a kind oplevelse med Mia

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag været så heldig at kunne få besøgt Mia, vi havde en aftale i december, men noget dukkede op derfor blev vores aftale rykket til i dag.

Noget Mia gør som ingen andre gør er at hun spørger ind til dine ønsker og lyster og det synes jeg er mega fedt, det er helt klart et kæmpe bonus i min bog.

Kommunikationen var nem og man oplever Mia som en sød person i den anden ende.

Dagen før mødet får jeg de vigtigste informationer omkring mødet og de ting hun lægger vægt på i forhold til personlig hygiejne. Ting omkring hygiejne delen er ikke noget som er svært at overholde, det er simple ting man burde gøre før man skal have det sjovt med en kvinde.

Jeg møder op på et hotel og her bliver døren åbnet og jeg møder en super smuk dansk kvinde. Her står Mia med sit super flotte smil, hendes super flotte blå øjne og det smukkeste blonde hår. Jeg er nærmest mundlam når jeg ser denne skønhed. Vi får sagt hej og får krammet. Vi stod over for hinanden og Mia åbnede for snakken og fik sat ro på situationen, det er klart at hun gerne vil have at begge parter får noget super positivt ud af det.

Penge ryger fra mine lommer til hendes hænder og så er det tid til at jeg skal tage et bad, jeg får skyllet og skrubbet kroppen i en fart, for jeg skal ikke miste for meget tid.

Da jeg kommer ud af badet står Mia der med sit super flotte lingeri og så tager jeg hen til hende i sengen og så går vi i gang. Vi får kysset og krammet og hun kysser virkelig godt. Jeg får stille og roligt kysset mig ned til hende glatte fisse og her får jeg smagt på hende, hun smager vidunderligt og jeg kan ikke få nok. I Mias annonce skriver hun selv at hun ELSKER at blive slikket bagi og dette er ikke en underdrivelse, for hold da op det tog fart på da jeg slikkede hende bagi, hun kunne virkelig godt lide det og hun kom også flere gange hvilket var dejligt at være vidne til. Vi knaldede så i flere positioner og der blev også brugt noget legetøj og vi havde begge to en fantastisk tid. Jeg vil ikke ind på alt hvad vi gjorde, men det var så godt. Hun udviser en kæmpe begejstring og man er bare slet ikke i tvivl om at hun virkelig giver sig for at vi begge skal have en fantastisk tid sammen. Hun er så indlevende og får det hele til at virke naturligt. Mia skal helt klart besøges af mig igen, det er der ingen tvivl om.

Jeg er også glad for at jeg fik valgt 80 minutter, for det bliver der også gjort næste gang.

Mia får en solid 10/10

Kommunikationen 10/10

Sexdelen 100/10

Risiko for gentagelse 10/10

Mia har virkelig sat baren så højt for jeg har ikke haft en bedre oplevelse end det her.

Pas godt på Mia, hun er en stjerne :D

Her er link til Mia's annonce https://annoncelight.dk/showad/398153

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.