Hop til indhold
pezDspencer

Hvem i Vejle, nu når Sky er rejst

Recommended Posts

Som overskriften siger så er jeg på jagt efter en ny goto pige i Vejle. Sky har været min alltime favorit, men hun er taget på velfortjent ferie....

Grunden til at Sky har så høj en stjerne hos mig er hendes sproglige og menneskelige egenskaber. Hun taler rigtig godt Engelsk og man kan virkelig have en fornuftig samtale med hende. Hun har altid været super sød, åben og snaksaglig når jeg har været der. Samtidig kan hun "spille spillet". Jeg har altid følt mig speciel og at hun var glad for at jeg var der. kommet med frække hentydninger osv. (inderst inde og når den værste liderlighed har lagt sig ved jeg godt at jeg blot er en kunde blandt mange, men oplevelsen mens jeg var der..) Hun giver fin massage og den sidste del i FP har heller aldrig fejlet noget ;)

Så hvor søger jeg hen mens hun er på ferie? Det jeg ligger vægt på er:

Engelsk som rækker til mere end "cold outside today" og lignende, samt have en velvilje til at snakke

Go massage

og selvfølgelig tilbyder FP 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det at fungere ret godt med Katy, vi snakker ret godt sammen og hun gør det også godt, altså det med at få det til at virke rigtigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tungen72 skrev, den 20.1.2025 at 13:38:

Jeg har det at fungere ret godt med Katy, vi snakker ret godt sammen og hun gør det også godt, altså det med at få det til at virke rigtigt 

Fik besøgt Katy i dag. Sikke da en sød og venlig pige. Fine sproglige evner og fantastisk massage. @Tungen72 tak for indput

Del dette indlæg

Link til indlæg
pezDspencer skrev, for 15 timer siden:

Fik besøgt Katy i dag. Sikke da en sød og venlig pige. Fine sproglige evner og fantastisk massage. @Tungen72 tak for indput

@pezDspencer det var så lidt, vi kan jo håbe der er mange der besøger hende så hun ikke flytter foreløbig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt sikkert Katy! hun er en rigtig sød pige med en god service og hvad der til hører

kan kun anbefale hende og helt sikkert ikke mit sidste besøg hos hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
novice6700 skrev, for 1 time siden:

Ingen mangler ved en fp?

novice6700 skrev, for 1 time siden:

Ingen mangler ved en fp?

Absolut ingen mangler !

jeg lader hende styre showet men har bestemt indtryk af at jeg kan få det som jeg vil have det, jeg kan godt lide dybe tunge kys og BJ er uden og så er hun meget stram så hun er mit 1. Valg i Vejle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tungen72 skrev, den 23.1.2025 at 11:33:

Ja det er Katy, hun er en dejlig pige 

Er billederne på annoncen vellignende eller er hun blevet ældre siden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
jdman skrev, for 5 timer siden:

Er billederne på annoncen vellignende eller er hun blevet ældre siden?

Jeg tror billederne er helt nye for de ligner ihvertfald meget godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, for 13 minutter siden:

hun har ellers fået ret dårlig anmeldelse herinde 

Det kan jeg godt se, men det er ikke min oplevelse og jeg kan da også se der er flere som mig, jeg ved ikke hvad der ligger bag, jeg vil kun skrive hvad jeg oplever nå jeg er der og det er yderst positivt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...