Hop til indhold

Skøn morgen sex med Pianistinden

Featured Replies

Skrevet

Så lykkes det endelig at få en aftale med @Pianistinden, som jeg har mødt en del gange til fredagsbar. Jeg havde længe gerne vil have en aftale med hende, og vi havde også skrevet lidt frem og tilbage om dette, men pga. hun holder til på Fyn har det ikke været muligt. Så da jeg fandt ud af at hun skulle til København, skrev jeg til hende om vi kunne ses, og fik lavet en aftale kl 8 lørdag morgen.

Jeg mødte op hos hende som aftalt og blev modtaget med et stort kram og smil. Vi lagde ud med lidt dybe kys, mens tøjet blev pillet af os begge lidt efter lidt, hvorefter jeg blev bedt om at lægge mig på sengen, så hun kunne forkæle mig med munden, med dejlig BJ og tungen vandrende rundt på hele pikken. Så blev det min tur til at lade min tunge gå på opdagelse mellem hendes ben mens mine hænder tog sig af hendes bryster og krop  hvilke hun lod til at nyde rigtigt meget:wub:.

Pianistinden mente at det nu var tid til pik, så mig om på ryggen og på med kondom, hvor efter hun satte sig op på mig. Mens hun sad på mig og styrede rytmen, kunne mine hænder gå på vandring over hendes krop, mens der hele tiden var masser af dejlige tunge kys. Til sidst blev mine hænder holdt nede over mit hoved og hun gav den gas til hun kom, hvilken skøn fornemmelse at mærke dette på hende. Nu var det så min tur til at komme, så om i doggy, så jeg kunne nyde hendes røv, og så blev der kørt løst, langsomt og hurtigere til jeg kom.

Der blev efterfølgende kælet og nusset lidt, inden det var tid til at komme videre med lørdagens gøre mål.

Det føltes virkelig som at have morgen sex, med sin kæreste<3, og hvis hun skulle lægge sin vej forbi København igen, håber jeg at hun har tid til en ny aftale, ikke nødvendigvis om morgenen. 

Jeg linker lige til hendes annonce, hvis andre skulle have lyst til at have samme oplevelse.

https://annoncelight.dk/showad/362135

Skrevet

Det var en dejlig måde at starte dagen på :wub: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.