Hop til indhold

Schöne Stella - Wunderbar

Featured Replies

Skrevet

„Schöne Maid hast du heut' für mich Zeit“ ... og heldighvis havde hun.

Stella er en charmerende kvinde med humor og sind i høj gear. Åbnede døren i hendes Dirndl bluse med kirsebær nederdel - Wow.  Der var plads til at udforske hinandens rum både mental og fysisk. Vi kastede os ud i en switch session hvor hun efter aftale tog føring i første halvleg. Det blev pirrende og pinende hvor mine sanser blev testet, bagdøren udforsket og tungen skulle på arbejde.
Anden halvleg kørte med omvendte roller. Her fik Stella bl.a. lov at vise om hun er lærenem med at terpe dansk udtalelse. Det var hun; dog heldighvis glippede det indimellem som hun blev straffet for med de redskaber hun havde frem. 

Hele seancen byggede på tillid med at udforske og respektere hinandens grænser & nydelser. Herligt eksperimenterede ud fra nuet og med at møde hinanden på øjenhøjde. Tak 

I’ll be back når hun forhåbentlig vender tilbage i 2025 

https://nympho.dk/n8016/2839/blonde-cute-your-favorite-muse

Skrevet

Schönes Fräulein, Lust auf mehr?
Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr

Skrevet
  • Author

Respekt - tænkte nok det var Rammstein før jeg søgte og yeps det passede 

Rammeln er i øvrigt et godt udtryk på Stella’s hjemmebane;  har jeg hørt  ;-)

Skrevet

Sidst hun var her gik vores kalendere ikke op men jeg er allerede startet på at spare op til et besøg hos hende når hun kommer igen . Hun er absolut nr. 1 på min "to fuck" liste :)

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.