Hop til indhold

Lucia Spanish milf Aalborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/385677

Netop  hjemvendt efter 2 besøg hos denne dejlige kvinde, må klart være top 3 over besøg hos gp’ere jeg har haft.

Aftale kan være lidt svært, men fandt ud af efterfølgende hun har rigtig mange der skriver  og hun er meget bestemt over hvem hun vil se og ikke, kom dog igennem nåleøjet :)

hun modtager en i en fin lejlighed centralt i Aalborg, og begge gange når hun modtager en tænker man bare wow, hvis jeg er i så god form når jeg er 50 så er jeg glad. Hun dufter dejligt og er fræk klædt på. 

hun kysser og krammer en og de spanske closer køre bare ud af hende, dejligt forspil med slik begge veje, hun forstår hvad en mand vil have. Sexen er dejlig og jeg følte hun nød det, efter sexen bliver der snakket lidt over translate mens man ligger i hendes arme og får lov lige at falde ned. Man føler ikke man bliver sparket ud. 

eneste minus er hendes engelske ikke er vildt godt, hun prøver og det fungere. Så man skal nok lige have translate igang hvis man skal være sikker på hun forstår.

Pigen 10/10: hvis man er til milf så er hun klart nummer 1, super sød og lækker

sexen 10/10: dejlig sex hun virker til at nyde sit job og hun har en dejlig stram en.

stedet 8/10: meget centralt men indgang gemt godt væk, lidt stykke vej til p plads

klart et genbesøg værd, næste gang hun rammer Aalborg. 

Skrevet
  • Author

Update :) 

Nåede lige et 3 besøg sidste dag hun var her i Aalborg.

Måske den bedste af de 3 gange skyldes nok man efterhånden vidste hvad man tændte på, hun forkæler en så man er helt ved siden af sig selv, det var jeg da jeg forlod hende. 
Hun lever sig virkelig ind i sexen og giver meget af sig selv virker det til. 
Skal klart se hende når hun vender tilbage til 9000 igen. 

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.