Hop til indhold

FAKE, - Milena ringsted, sensuel massage???

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/419486

Hvis nogen lige kan flytte den til anmeldelser....

Hun har lige svaret mig:

Okay.  for the meeting I will be paid with a paysafecard ticket.    You can buy it at a circle k gas station.

Jeg svarede at jeg altid kun betaler cash..

Hun skriver:

I no longer take cash from my clients because I have already been to clients with bad intentions several times in the past (assaults, refusal to pay, fake money) so I prefer to be paid with paysefcard tickets when we meet

Redigeret af Milner

Skrevet

Sådan én der ville have de der tickets var der også i Slagelse på et tidspunkt. Og så bliver det næste, at du skal sende koden på forhånd :lol:

Alt på vest- og sydsjælland er fup og fidus på den ene eller anden måde. Enten er det ikke pigen på billederne, ellers er det scam, osv.

God tommelfingerregel for os der bor herude på landet: Annoncer fra piger udenfor Kbh, lad dem være! De findes ikke! Risikoen for fup og fidus herude er langt større end chancen for succes ;)

Skrevet

“Hende” med de der paysafe cards florer i øjeblikket og konstant med nye steder…. 

Der er ikke andet end fup og svindel selvom jeg ikke lige kan se hvad “hun” får ud af det ??? 

Skrevet
  • Author
High Tower skrev, for 41 minutter siden:

Der er ikke andet end fup og svindel selvom jeg ikke lige kan se hvad “hun” får ud af det ??? 

Der er jo nogen der er naive nok til at sende et billede, også af koden :wacko:

Skrevet
Milner skrev, for 10 minutter siden:

Der er jo nogen der er naive nok til at sende et billede, også af koden :wacko:

Så beder de også selv om det :-|

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.