Hop til indhold

Er det her Maria fodfetish ?

Featured Replies

Skrevet

Jeps, ordvalget og de tilbudte ydelser er præcis som Marias. Jeg har suttet på Marias lækre tæer og slikket hendes fødder, og jeg har ledt efter hende siden hun tog sin tidligere profil ned.

Tak for tipset, @Darkshades, jeg håber at jeg nu kan komme til at smage hendes dejlige fødder igen, tiden flyver når man har hendes tæer i munden <3

Skrevet

Jeg fik også henledt tankerne på Marie, men tror dog ikke det er hende desværre. 

Har i ( @Darkshades og @Pussy Juice Eater ) prøvet at lave en aftale? og har i evt. lidt mere info om ydelser og priser? :-)

Jeg tænker også at prøve at tage kontakt. Skriv gerne hvis i finder ud af mere. :)

Skrevet
  • Author

Jeg føler heller ikke at det er hende. Har skrevet lidt med hende og hun skriver på en helt anden måde og meget kort for hovedet. Men hvem ved : )

Skrevet
Detektiven skrev, for 4 timer siden:

Har i ( @Darkshades og @Pussy Juice Eater ) prøvet at lave en aftale? og har i evt. lidt mere info om ydelser og priser? :-)

Jeg vil prøve og lave en aftale med hende.

i denne her nye annonce står der at det typisk varer 10-30 minutter. Så det er nok rigtigt at det ikke er Maria, hun kørte med 1/2 eller en hel time.

Jeg vil slet ikke kunne klare mig med 10 minutter så det er nok alligevel ikke Maria som reklamerer med det, hun ved at det for mig i forvejen føltes som 1 sekund når jeg havde hendes fødder i munden i 1/2 time…

Skrevet

Kan ikke se nogen billeder af fødderne???

Eller er der kun på SnapChat

-IFØ

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.