Hop til indhold

Sexkvinden pandrup

Featured Replies

Skrevet

Om det er hende på billederne, du kan møde, ved jeg ikke

Men opbygningen af annoncen og teksten peger meget kraftigt i retning af Vendelmand

Redigeret af KRSC

Skrevet
KRSC skrev, for 29 minutter siden:

Om det er hende på billederne, du kan møde, ved jeg ikke

Men opbygningen af annoncen og teksten peger meget kraftigt i retning af Vendelmand

Vendelmand?

Er det godt eller dårligt :)

Skrevet

Har ikke besøgt hende men en tidligere med samme annonce setup har hørt vendelmanden nævt før ude at vide hvem det er men hende jeg besøgte var 100 % dansk og billederne passede og en god oplevelse 

Skrevet

Han er en slags “pump”, der styrer kvindernes annoncer. Sommetider flere på samme tid, så derfor skal man skrive “navn”, når man starter med at skrive

Der er flere forespørgsler på kvinder/annoncer med næsten enslydende tekst.
Det skal ikke afvises, at man rent faktisk møder kvinden på billedet 

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Vendelmanden&type=forums_topic&nodes=44,78&search_and_or=or

Skrevet

Jeg besøgte selv Laila dansk  moden slank lille kvinde super sød og virkelig tændt meget verbal under sexen og sprøjt fra hende var en del af det dog lang tid siden hun sidst var at finde på annoncelight

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.