Hop til indhold

Rio 2025

Featured Replies

Skrevet

Jeg rejser til Rio om 2 uger og vil lave en anmeldelse i denne tråd når jeg er tilbage. Jeg har valgt at på på Copacabana da det er mest centralt i forhold til de gode steder (så vidt jeg ved)

jeg har matchet med nogle stykker på Tinder forud for mig besøg så jeg har nogle og mødes med, med det samme.

jeg har ikke været der i 10 år, så hvis der er nogle der har gode input til hvad der skal prøves, med nogle navne på steder og adresser, må I meget gerne skrive det her eller sende PB.

MAB’s skal helt sikkert prøves

Skrevet

Der er begge dele. Incall og outcall.

Jeg har selv kun brugt incall men kender folk der har fået piger til hotel

• 1 month later...
Skrevet
Hornybastard skrev, den 18.1.2025 at 13:17:

Jeg rejser til Rio om 2 uger og vil lave en anmeldelse i denne tråd når jeg er tilbage. Jeg har valgt at på på Copacabana da det er mest centralt i forhold til de gode steder (så vidt jeg ved)

jeg har matchet med nogle stykker på Tinder forud for mig besøg så jeg har nogle og mødes med, med det samme.

jeg har ikke været der i 10 år, så hvis der er nogle der har gode input til hvad der skal prøves, med nogle navne på steder og adresser, må I meget gerne skrive det her eller sende PB.

MAB’s skal helt sikkert prøves

Er der en anmeldelse på vej? :) Venter spændt :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.