Hop til indhold

Armin 18 år

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg prøvede at tage en for holdet lige nu, men det lykkedes ikke.

Hun er god og hurtig til at kommunikere på WhatsApp og lyder til at være frisk på det meste og måske også uden kondom, hvis man er til det. 
Jeg aftalte en tid allerede i går og skrev også lidt med hende i dag, men 1/2 time før vil hun gerne rykke det 1/2 time, da hun ikke var sikker på hun kunne nå det til tiden. Jeg siger, at det kan jeg ikke og så siger hun at det er ok alligevel til den aftalte tid. Jeg kommer frem til hotellet og venter til 10 minutter over den aftalte tid uden at høre fra hende. Ham før mig skulle nok have en bonusrunde, men jeg kørte med uforrettet sag. Her 1 time senere har jeg stadig ikke hørt fra hende.

Håber at høre fra nogen der har mødt hende, så jeg kan prøve at booke et nyt møde.

Redigeret af Knabe79
Update

Skrevet
  • Author

Slet ingen der har besøgt hende?

også underligt der ikke er kommet flere svar i tråden. Der var efter kort tid 4 svar på tråden, men nu er to af dem væk. Hvordan kan det ske? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.