Hop til indhold

Ny pige Thisted Nana

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er da underligt at der slet ikke er nogen som har prøvet hende, hun ser da ret lækker ud.

Skrevet
  • Author

Havde bestilt tid i aftes men blev forhindret men forbi skal jeg nok komme 

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, 1 time siden:

Hvor i byen er det

Skrevet

Jeg var forbi hende i dag. Den bedste oplevelse, jeg har haft med en Thai.

Nej. Hun er ikke 25, nok nærmere 30-35. Er det hende på billederne, måske, måske ikke. Hun har ingen tattoveringer og små bryster, ligesom på billederne.

Men hendes service var i top, hun er sød og smilende. 

Hendes B2B var lige på, pussy slide på mit haleben, brysterne masserede hele ryggen og ballerne.

God BJ, og i en 69èr, måtte jeg konstatere af hun har en meget flot fisse og røv, velduftende.

Hun kom gummi på, og så en ridetur , reverse cowgirl. Det var hun bare super til, og jeg kom alt for hurtigt.

Hun gjorde min ren og startede en B2B igen, det blev så til en BJ og så en liderlig olie HJ, hvor hun sad overskrævs på mit lår og vred sig,  det er noget hun absolut har prøvet før.

Jeg havde bestilt en time, med B2B, 69, sex og BJ. Gjorde det meget klart at det skulle være B2B og ikke en thai massage. 

rummet kunne godt trænge til at blive luftet lidt ud, men jeg skal helt sikkert forbi igen.

Skrevet

Har været hos hende her til aften. Hun er rigtig sød. Hun giver et godt Blowjob. Blowjob er uden kondom. Hun er mega stram, Så det var hurtigt overstået da jeg hoppede på hende. Er ellers meget sjældent at jeg får udløsning med kondom. Det er ikke så langt væk fra midtbyen i Thisted . 

Redigeret af Sfk

Skrevet
Sfk skrev, for 11 timer siden:

Har været hos hende her til aften. Hun er rigtig sød. Hun giver et godt Blowjob. Blowjob er uden kondom. Hun er mega stram, Så det var hurtigt overstået da jeg hoppede på hende. Er ellers meget sjældent at jeg får udløsning med kondom. Det er ikke så langt væk fra midtbyen i Thisted . 

Fik du massage af hende og var hun god til det. og knepper hun også uden gummi?

Skrevet
Fisken16 skrev, for 5 timer siden:

Fik du massage af hende og var hun god til det. og knepper hun også uden gummi?

Fik lidt massage, det var ganske okay. Ved ikke om hun knepper uden kondom. Men jeg tvivler på det. 

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, den 27.1.2025 at 13:33:

Har du fået prøvet hende?

Jeg kunne godt tænke mig at få en vurdering fra en som har mere end 3 indlæg her på EG

Skrevet
  • Author

Så har jeg været på besøg hos Nana jeg må sige utrolig sød pige og rimelig god krop lille og spinkel små bryster 

Masage var 3/10 lidt tryk her og der og lidt masage det blev jeg hurtigt træt af ;) så vendte mig om og så blev det til blowjob det er hun meget bedre til og masser af slik og spyt og kronjuvelerne får også en tur så 8/10 

Hun bliver utrolig  liderlig af af få slikket fisse så skulle hun have pik det gjorde hun også meget godt 8/10 

Så alt i alt et okay besøg kommer jeg igen ja det kunne jeg godt finde på 

PS hun er der kun i 2 uger merer så regner hun med at vende hjem til Thailand 

Sorry udsene hun har lidt over bid men gør overhovedet intet for hun er så sød og utrolig let til latter 

Mvh Max 

Skrevet

Tak for alle jeres input, også fra de lidt nyere medlemmer, dejligt med flere medlemmer her på EG til at komme med input.

Jeres input har fået mig til at booke en tur med hende i morgen, så jeg håber at det vil resultere i en rigtig god anmeldelse af hende efterfølgende.

Skrevet

Jeg må give jer ret, hun har en helt fantastisk krop og jeg synes at både massage og sex delen var rigtig godt uden at overgå alt tidligere prøvet, men hendes dejlige humør trækker også lidt op. så gode anbefalinger herfra.

Det eneste der trak lidt ned var at hun ikke ville kneppe uden kondom, hvilket jeg synes rigtig godt om...

Skrevet

Hvor i byen holder hun til ? 
Eller spurgt på en anden måde. Er det diskret :)

Skrevet
Swappie skrev, for 18 timer siden:

Hvor i byen holder hun til ? 
Eller spurgt på en anden måde. Er det diskret :)

Det er i en boligblok i nærheden af sygehuset, så forholdsvis diskret, ingen ved jo hvem man besøger i opgangen.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 6 timer siden:

Det er i en boligblok i nærheden af sygehuset, så forholdsvis diskret, ingen ved jo hvem man besøger i opgangen.

Samme sted som Mika var ?

Skrevet
Swappie skrev, for 20 timer siden:

Samme sted som Mika var ?

yep

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.