Domin 66 Skrevet 18. Januar Hej Brødre Jeg besøgte Sille (Smilla) i går, tæt på Horsens Fik en skøn oplevelse Hun giver virkelig en ægte og fræk oplevelse, én af dem som vi mænd drømmer om Hendes behagelige og dejlige væsen er en stor plus Derfor de allerbedste anbefalinger herfra Nyd hende og pas godt på hende Brødre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2562 Skrevet 18. Januar https://annoncelight.dk/showad/400750 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 33 Skrevet 18. Januar Også bestemmer man selv om det er med eller uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 151 Skrevet 19. Januar Hun har da aldrig gjort det uden...eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinerkvarteret 93 Skrevet 10. Februar Har været der mange gange Man må komme hvor man vil og man vælger også selv om det er med eller uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FYAL Skrevet 10. Februar latinerkvarteret skrev, for 7 minutter siden: Har været der mange gange Man må komme hvor man vil og man vælger også selv om det er med eller uden kondom Også analt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian50 54 Skrevet 10. Februar FYAL skrev, for 1 time siden: Også analt? Jeg kan med fordel anbefale dig at læse hendes annonce så får du svaret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FYAL Skrevet 10. Februar Brian50 skrev, for 1 time siden: Jeg kan med fordel anbefale dig at læse hendes annonce så får du svaret Den havde jeg læst - derfor jeg studsede over der kan afleveres alle steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 11. Februar Har set at hun i annoncen skriver “mulighed for 2 piger fra mandag” Nogen ide om hvem den anden er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 396 Skrevet 11. Februar Skal man skrive eller ringe? "skriv ikke ring" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 931 Skrevet 11. Februar Pele10 skrev, for 1 time siden: Skal man skrive eller ringe? "skriv ikke ring" Ja den kan godt misforståes. Jeg læser det som skriv. Det var også det jeg gjorde da jeg besøgte hende, og hun svarede hurtigt tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 120 Skrevet 14. Februar Hun har aflyst den anden pige. Eller piger har desværre selv aflyst. Hun er virkelig et besøg værd, hvis du er ude i en totaloplevelse... Ved ikke om hun kan give massage dog, har altid haft travle med en del andet Desværre holder hun nu til på et "dumt" hjørne, som ikke er så hensigtsmæssigt for mit vedkommende. Håber hun på et tidspunkt kan "flyttes igen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3304 Skrevet 15. Februar Er det hende der skrives om ? https://annoncelight.dk/showad/400750 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 15. Februar Jep overvejer også at besøge hende snart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterG 120 Skrevet 15. Februar Pite skrev, for 32 minutter siden: Er det hende der skrives om ? https://annoncelight.dk/showad/400750 Jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Februar PeterG skrev, for 22 timer siden: Hun har aflyst den anden pige. Eller piger har desværre selv aflyst. Hun er virkelig et besøg værd, hvis du er ude i en totaloplevelse... Ved ikke om hun kan give massage dog, har altid haft travle med en del andet Desværre holder hun nu til på et "dumt" hjørne, som ikke er så hensigtsmæssigt for mit vedkommende. Håber hun på et tidspunkt kan "flyttes igen" er der ikke indgang fra bagsiden af huset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg