Hop til indhold

Adelie - gensyn efter 7 år, 10 måneder og 4 dage og nogle timer og minutter

Featured Replies

Skrevet

”She gave me water ….. again” – og tak for endnu en fantastisk oplevelse i oplevelsesøkonomiens rutchebane!

Hvordan begynder man en ny fortælling, når man allerede én gang har smagt på oplevelsesøkonomiens absolutte topklasse? Det er sjældent, at noget kan leve op til fortidens glans, men der sad jeg, otte år senere, på et andet hotelværelse – denne gang med en ny forventning og samme kriblende spænding.

Da hun trådte ind i værelset, var det, som om tiden tog et dybt åndedrag. Otte år var forsvundet, og hun havde stadig den samme uimodståelige aura. Dog var noget ændret – en modenhed i hendes blik, der ikke blot afslørede erfaring, men også en styrke, der gjorde hende endnu mere fascinerende.

Vi satte os og talte, mens mørket udenfor foldede sig ud som et tæppe. Ordene flød som vin – lette, men fyldt med dybde som en god Chablis. Emnerne spændte bredt: verden, livet, det, vi havde oplevet, afklaring af diverse væddemål og forgæves gætterier. Hun havde stadig den evne at få selv de mest banale emner til at skinne med en særlig glans.

Maden blev denne gang sushi, men i hendes selskab blev selv en simpel anretning til en gourmetoplevelse. Hendes latter fyldte rummet som en varm melodi, og hendes stemme var stadig det mest betagende.

Resten af aftenen – og natten – var en påmindelse om, at nogle forbindelser transcenderer tid. Hendes nærvær var en symfoni for sanserne, og de mange små detaljer, der gjorde hende unik, blev som strofer i en smuk sang, jeg aldrig ville glemme. At mine egne evner udi elskovskunsten blot er en brøkdel af hvad den var i tidligere årtier, ja det kan man godt blive en smule frustreret over. Men i Adelies selskab går det nu nok alligevel.

Tilbage i stilheden nu, sidder og kigger ud i haven, alene, reflekterende over, hvordan otte år kun havde gjort hende endnu mere bemærkelsesværdig. Magien var intakt, måske endda stærkere. Hun var stadig den samme intelligente, karismatiske, og smukke kvinde, men også med en dybde, der føltes som et sjældent fund.

Så tak, kære Adelie (https://annoncelight.dk/showad/414592) for endnu en oplevelse, der var af den helt igennem dejlige slags. Måske vil vi mødes igen, og hvis vi gør, vil jeg stadig afslutte med det eneste passende: ”She gave me water ….. again.”

Skrevet

Tak @Sherlock

2016 i juli måned havde jeg den store oplevelse med Adelie, så dejligt at læse hun stadig er på toppen. 

Glemmer hende aldrig, glemmer aldrig sommerfuglene i maven,  da jeg hørte hendes trin op af trappen.

God dag til Adelie og til Sherlock og alle jer der har en dejlig tanke om oplevelser med den skønne kvinde Adelie.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tak til Sherlock for at gøre opmærksom på at Adelie var åben for aftaler. 

Jeg var så priviligeret at få en aftale med Gudinden Adelie i Randers. Det blev et dejligt gensyn. Helt 7 år siden sidst var det ikke, måske Ca 4 år. Men Adelie kendte mig og mine ønsker. Det er ret fantastisk. 

Jeg valgte alt fra ekstraydelserne,  og jeg fortrød ikke en eneste af dem. 

Det er svært at beskrive min oplevelse godt nok. Men det var verdensklasse. En Gudinde i den klasse er ikke billig, men du får ikke bedre sex til pengene. Hun er enestående fantastisk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.