Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

En lidt anderledes anmeldelse, fordi mødet ikke som sådan var noget mindeværdigt, men det indeholdt alligevel elementer som jeg virkelig godt kunne lide og som jeg er sikker på andre vil påskønne.

Der var desværre ikke skyggen af kemi imellem os og Nichella virker ret ung og yngre end jeg foretrækker det. Det underbygges af at hun virkede lidt genert og uerfaren (jeg trak os fra cowgirl op i siddende stilling og den kendte hun tydeligvis ikke).

Så er man til "uskyldig ungpige", så er her et godt bud. Jeg er nok mere til maneaters.

Som andre har skrevet er hendes billeder ikke helt retvisende, da hun her ser meget spinkel ud og i virkeligheden har lidt flere former. Jeg kan nu godt lide hendes former og især hendes vidunderlig mås og flotte kulør. Brysterne er meget små, så det skal man være til...

Hun har et meget kønt ansigt og har man kemi er jeg sikker på at hun kan sende frækkere smil og blikke end hun sendte mig.

Blow var fint og dybt, men ikke bedre end så meget andet jeg har oplevet. 

På to punkter indeholdt vores møde dog noget, som jeg ikke oplever så tit.

For det første kyssede hun villigt og dejligt. Ikke dybt til at starte med, men frækt og legende med tungen. Det var virkelig godt. Og midt i at jeg gav hende oral bad hun mig om at komme op til hende og så smagte hun grådigt på sine safter på mine læber og tunge... Det var piv frækt og lækkert. :wub: Hun virkede i øvrigt til at nyde oralen grundigt og ville gerne have finger imens. 

Og så dufter og smager hendes fisse vidunderligt og kraftigt (på den gode måde). Et døgn senere går jeg stadig og slikker mig om munden i håb om at finde rester af hende, på trods af flere bade... Jeg var helt høj over duften i bilen på vej hjem, så hvis smags- og lugtesansen er vigtige elementer, så er der fuld valuta hos Nichella <3

Jeg tænkte ikke at jeg ville genbesøge hende, men efter at have skrevet de sidste to afsnit kan jeg godt mærke at det nok er mere sandsynligt end først antaget :lol:. Det kan jo tænkes at kemien indfinder sig næste gang...

Uanset hvad, så er jeg sikker på at hun for den rette vil være et dejligt møde.

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/nichella/

Redigeret af Refresh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.