Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n22468/7633/sweety-and-hot-mila

Besøgte Mila, på hendes første dag her - og må godt nok sige, at det var bunden af bunden, når det kommer til oplevelser til den pris.

Jeg håbede lidt, at det gode gamle selfie-gang havde hevet en ny Molly ud af posen, men det var det helt omvendte. Jeg betalte for en time, og var ude efter 30 minutter, fordi det nærmest var ulideligt at være i samme rum som hende. Hun havde ingen interesse for det her, ingen sans for kvalitet, det var "Lay down" et blow til at gøre en hård, og så et "Doggy now?" - hvor jeg prøver at forklare hende "hvis du ikke vil det, og synes det her er mærkeligt, så kan jeg ikke se det fungere, tag det roligt og være komfortabel med det, ellers er det ikke en god oplevelse for mig, eller dig" godt nok pædagogisk, men ikke noget der fik hende til at agere anderledes - var det flabet, ja måske, men man kan da ligesåvel gøre sit bedste. 

Efter et hurtigt skud prøvede jeg at tage en samtale med hende, via Google Translate ofc, fordi engelskkundskaber har hun ikke det store af.
Samtalen var hun heller ikke meget interesseret i, da jeg så til sidst tænkte "Det godt nok nederen at være her lige nu" så slog en genial idé mig, bed om en massage. - Det kan hun så heller ikke finde ud af.

Er hun pæn? JA DA
Er hun imødekommende? Nej for satan, for hvilken GP tager imod en med en smøg i kæften, på et hotel?
Er hun snakkesalig? Niks, telefonen bliver kimet af instagram og whatsapp chats, som hun ikke kan lade være med at kigge på, og lyden på den er skruet op til 100%.

Overordnet set kan jeg virkelig ikke anbefale at besøge hende.

PS. Jeg må være ærlig og sige, jeg er også ekstremt træt af faldet i kvalitet, for lokationer selfie-ganget er endt i, det er altså IKKE et fedt hotel. Værelserne er GRIMME, badeværelsets vægge er på tykkelse med en Femmer og er KLAMME, og viben på lokation er OFF.

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 2 timer siden:

Tak for at tage en for holdet så vi andre slipper :)

Andre havde allerede taget en for holdet…

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 5 timer siden:

Andre havde allerede taget en for holdet…

Desværre var jeg også en af de få, der mødte hende på hendes ankomstdag - mandag aften. 

Skrevet

Synd at “selfie-banden” nu er reduceret til de forfærdelige beretninger der kommer frem i disse dage. Den var garanti for tårnhøj kvalitet dengang de kom frem, med unge østeuropæiske skønheder, som i virkeligt skønheder, og med god service generelt. Det er måske bare at styre udenom alle “estonia”+de andre kendetegn, eller i hvert fald starte med villigst mulige option indtil de er blevet “synet”?

Skrevet

Mon ikke “jagten” efter at være den første til at finde nyt guld nok skal holde østbandens selfie piger beskæftiget? ;)

Skrevet

Hun er da en skønhed men godt ville dyppe snablen i … men med den attitude er der nok mere personlighed i en gammel gokke sok ;) 

tak for at tage en for holdet 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.