Hop til indhold

2 kørte anmeldeser (Annie og Alina)

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Snart flytter jeg for et stykke tid, og vil ikke være aktiv på forum igen.

Sagt det, som "farvel" gave har jeg besluttet at have et par oplevelser til med GP. Denne her uge og næste igen.

Forleden dag skulle jeg besøge Alina (https://nympho.dk/n21440/7336/new-sexy-girl), havde jeg aftalt tid med hende dagen før, og har aftalt at bekræfte tid lidt før daten. Da jeg skrev bekræftelse svarende hun ikke, og havde mavefornemmelse at hun ville blive udeblevet. Kommer jeg til hendes hotel (Amager, ikke særligt diskret) og som jeg kunne fornemme, fik jeg ikke lov at besøge hende. Too bad for hende.

Alina = 0/10

Da jeg var allerede i Amager, så skulle jeg finde med kort varsel en erstatning, jeg fik lov at besøg Annie (https://nympho.dk/n19661/6767/seductive-private-real-amp-gfe)

Annie er ligesom billederne, ingen tvivl. men så stopper det positiv. koldt pige, med værelset som lugtede af madrester. Jeg er den type som elsker at se en kvinde orgasme, og for mig det plejer at lykkes med tunge, Annies kønsdel dog lugtede og havde ikke lyst at fortsætte, da jeg havde allerede betalt, så kneppede hun hende også kig jeg igen. Booket for 1 time, gik hjem efter 50 minutter. Hun holder i en velkendt hotel i ørestad (fyi, læs på nympho den diskret måde for at komme ind, dvs gennem parkeringskælder). Hun få 2/10, da hun modtog mig med kort varsel i hvert fald.

Skrevet
EP1985 skrev, for 57 minutter siden:

Annie er ligesom billederne, ingen tvivl. men så stopper det positiv. koldt pige, med værelset som lugtede af madrester. Jeg er den type som elsker at se en kvinde orgasme, og for mig det plejer at lykkes med tunge, Annies kønsdel dog lugtede og havde ikke lyst at fortsætte, da jeg havde allerede betalt, så kneppede hun hende også kig jeg igen.

Tak for dine input. R..irriterende at blive 'ghosted' på den måde. Efterhånden alt for velkendt...
Mht Annie, så besøgte jeg hende for 2-3 måneder siden, da var hun i Valby, så vidt jeg husker. For mig virkede Annie, som den lidt generte pige, men var ekstrem opmærksom på, at jeg havde det godt og fik hvad jeg ønskede. Og der var absolut hverken lugt at madrester eller dårlig hygiene. Annie er faktisk én jeg sagtens kunne besøge igen... Vi rammer pigerne forskelligt, og forskellige tidspunkter.

Glæder mig til dine næste besøg ;)

Dressmann

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.