Hop til indhold
Gæst

N&N Oddervej og Isaan Thaimassage Oddervej

Recommended Posts

Gæst

Jeg Ville i gård havde besøgt Isann Thaimassage på Oddervej 71 - men desværre ser det ud som om stedet er lukket. Tlf. nr. virker ikke og hjemmesiden er ikke aktiv. - er der nogle som er opdateret om status.

Derfor besøgte jeg så N&N også på Oddervej, og fik en glimrende behandling af en sprød ung thaipige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen  -  over 700 har været inde og se dette opslag - er der slet ingen der har nyt info om Isaan Thaimassage på Oddervej 71 ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der sker generelt ikke meget på thai massage fronten i Århus.. I hverfald ikke noget der bliver delt her inde

 

Nok derfor ingen har noget

Redigeret af Pinkeye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Isaan.

 

Kørte forbi igår ved 14 tiden. Der var skilt i vinduet med ÅBEN.

Da jeg kørte forbi igen ved 18 tiden var skiltet væk.

Det tyder på stedet stadig kører.

 

Men jævnført min tidligere anmeldelse kommer jeg ikke til at checke det. Det var et kedeligt besøg, rigtig kedeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

Efter at have læst alle de frække anmeldelser bliver jeg nødt til at have aflagt NN et besøg - Derfor har jeg lige et par "Rookie" spørgsmål så jeg sikre mig den bedste oplevelse.
 

Ud fra anmeldelserne tror jeg at jeg går efter Day

 

1: Hvad tidspunkt på dagen plejer hun at være til stede på NN

2: Er det stadig 1000 kr. for fuld pakke?

3: Skal der bestilles tid - og i hvor god tid før

4: Er olien meget lugtende derinde - Er afhængig af at skulle arbejde efterfølgende

5: Er der nogle specielle mønstre en fuld behandling plejer at følge?

 

Håber der er en som vil hjælpe

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej,

 

Efter at have læst alle de frække anmeldelser bliver jeg nødt til at have aflagt NN et besøg - Derfor har jeg lige et par "Rookie" spørgsmål så jeg sikre mig den bedste oplevelse.

 

Ud fra anmeldelserne tror jeg at jeg går efter Day

 

1: Hvad tidspunkt på dagen plejer hun at være til stede på NN

2: Er det stadig 1000 kr. for fuld pakke?

3: Skal der bestilles tid - og i hvor god tid før

4: Er olien meget lugtende derinde - Er afhængig af at skulle arbejde efterfølgende

5: Er der nogle specielle mønstre en fuld behandling plejer at følge?

 

Håber der er en som vil hjælpe

Hej.

 

Når jeg har besøgt NN, har jeg altid været der omkring ved middagstid efter at have bestilt tid dagen i forvejen,.

Jeg har besøgt både Day og Farida og begge forlanger 1000 kr. for full service.

Olien "lugter" ikke og i øvrigt er der mulighed for en shower bagefter.

Lad mig evt. høre nærmere på en PM.

Hilsen fra Aalborg. Jeg skal snart af sted til NN igen.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super - Tak for info, så skal jeg lige finde en dag hvor jobbet bringer mig forbi Aarhus

 

Er de nøgne når de starter med at massere eller sker det først når det frække skal begynde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Super - Tak for info, så skal jeg lige finde en dag hvor jobbet bringer mig forbi Aarhus

 

Er de nøgne når de starter med at massere eller sker det først når det frække skal begynde?

Hej igen.

Nej - indledningsvis har ingen af dem været nøgne fra starten - men, men man kan sikkert betale for at det sker. "Intet er for godt til at blive solgt, hvis ellers prisen er rigtig" 

God tur til NN.

Nina, altså mutter, der normalt tager telefonen, taler perfekt dansk..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhåndet være hos Farida mange gange og hvis du starter med at beskrive hvad du ønsker,

eks. at hun er nøgen, så er det intet problem og hun tager ikke ekstra for det.

Generelt er de meget serviceorienterede hos NN.

Om du skal vælge Day eller Farida er nok en smagssag, men selv foretrækker jeg Farida, da hun giver en bedre GFE

Del dette indlæg


Link til indlæg

N&N på Oddervej - jeg kan ikke lige finde tråden med adresse og telefonnummer... nogen der kan hjælpe med dette ? På forhånd tak ! :-)

Iøvrigt, kunne man evt lige få en beskrivelse (mål/alder) på de to piger, Day og Farida ? Igen på forhånd mange tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...