Hop til indhold

Maggy Lolland Falster

Featured Replies

Skrevet
jensen60 skrev, for 5 timer siden:

Hej forum.

Er der nogle der har besøgt Maggy, som på nuværende tidspunkt er i Nykøbing Falster..?

Jeg overvejer at besøge Maggy. Ved nogen hvordan hendes pik er, ca. størrelse og bliver den stiv.

https://annoncelight.dk/showad/375888

Skriv endelig hvis du får besøgt hende. det er sjældent der er så smuk en ladyboy som besøger os her sydpå.

Skrevet
jensen60 skrev, for 16 timer siden:

Hej forum.

Er der nogle der har besøgt Maggy, som på nuværende tidspunkt er i Nykøbing Falster..?

Jeg overvejer at besøge Maggy. Ved nogen hvordan hendes pik er, ca. størrelse og bliver den stiv.

https://annoncelight.dk/showad/375888

Besøgt hende engang i Vejle da hun var der.

Pik ikke særlig stor måske 10 -12 centimeter men stiv

Skrevet
jensen60 skrev, 1 time siden:

Er den helt glat så..?

Det var den den dag

Skrevet
  • Author

Det håbervjeg den er så. Og hun er feminin..? Bliver hun nemt liderlig..?

Skrevet

Har været der et par gange da hun var i Kolding. Hendes pik er ikke så stor, men dejlig stiv. Hun giver en rigtig god massage også.

hun er feminin, men vejer måske lidt mere end på billederne. 

ville gerne besøge hende igen, hvis hun var tættere på

Skrevet
  • Author

Jah, men jeg skal nok få det prøvet. Hun jo været væk hernede fra i lang tid, men så fik jeg set hun var i Nykøbing. 

Skrevet
1955 skrev, den 16.1.2025 at 23:02:

Skriv endelig hvis du får besøgt hende. det er sjældent der er så smuk en ladyboy som besøger os her sydpå.

Fik besøgt Maggy idag. Kort fortalt, det er klart hende på billederne. HUn gav alt jeg ønskede, var super sød og imødekommende. Korrekt at hendes pik ikke er stor, men den stiveste jeg har oplevet. Klar anbefaling herfra. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.