Hop til indhold

Miss scarlet nordhavn

Featured Replies

Skrevet

Har kigget en del på scarlet, men har nu set flere skrive at hun er tidligere mand, er der nogle andre der kan be eller afkræfte om det er sandt og samtidig give en kort rewiew af hende og jeres oplevelse https://nympho.dk/n11293/3731/scarlet-exclusive-and-hot-spicy-brazillian-sexy-high-class-last-day-here

Skrevet

Har besøgt hende 1 gang for længe siden , synes hun er i den dyre ende i forhold til servicen. Måske var det manglende kemi det kan jeg ikke vide , men tidligere mand tror jeg nu ik hun er da jeg aldrig har mødt så petit en mand før , Og det håber jeg fandme heller ikke at hun er da det slet ikke er noget jeg tænder på og ønsker at være sammen med

Skrevet
  • Author
thetruth skrev, for 19 minutter siden:

Har besøgt hende 1 gang for længe siden , synes hun er i den dyre ende i forhold til servicen. Måske var det manglende kemi det kan jeg ikke vide , men tidligere mand tror jeg nu ik hun er da jeg aldrig har mødt så petit en mand før , Og det håber jeg fandme heller ikke at hun er da det slet ikke er noget jeg tænder på og ønsker at være sammen med

Ja hun er dyrere end mange andre, men hun er også meget lækker, i hvert fald på billederne, men har det lige som dig, hvis det skulle være sandt 

Skrevet

Så vidt jeg husker så ser hun en smule ældre ud i virkeligheden,  men stadig en virkelig flot krop . Kan desværre ikke husket meget fra mit besøg hos hende da det er længe siden nu 

Skrevet

Jeg har besøgt hende 1 gang. Hun er ekstremt sød og dejlig, dog har jeg en ting med at lokation er det der betyder rigtig meget for mig - og lige den dag var det et meget kedeligt sted i Sydhavnen, over en mekaniker, hvis man kender, så kender man. 

Hun ser lidt ældre ud end billederne, men det er også meget tydeligt at de er retoucheret, men hold da magle, hvor er hun møg lækker i person også.
Tidligere mand? Næppe. 

Og hun er nok den strammeste GP jeg har mødt, virkelig wow. 

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 10 timer siden:

Tak for jeres svar, troede heller ikke rigtigt på den, men ville gerne være sikker

Hej Niceguy 

Da Miss Scarlet første gang var i DK blev Jeg selv meget interesseret grundet hendes dengang virkelig flotte billeder. Jeg gik hurtigt igen. Jeg har været i Thailand flere gange og også flere steder i Sydamerika. Jeg er 100% hetro og kun til kvinder. Miss Scarlet er ikke født kvinde det kan Jeg sige dig med 500% sikkerhed. Hvordan hvorfor og hvornår i livet hun er endt som han / hun er idag er jo en privat sag. Både i Sydamerika og Thailand er transkøkkent personer fuldt ud accpeteret i mange lag af samfundet.

Oveni kan Jeg oplyse dig at mange og især liderlige mænd i halvmørke umuligt kan se om det er en kvinde eller tidligere mand da kirurger  idag er blevet uhyggelig dygtige og kan lave "næsten alt" så selv den mest rutineret menneskender kan komme i tvivl. Og hvordan kan man så vide sig sikker på hvad køn personen er - for mig handler om intuition og så de små detaljer som afslører det. Jeg skal blot være i rum med en kvinde i 2 min så ved Jeg om det en kvinde eller ej.

Når det sagt så tænder mange mennesker på noget forskelligt. Mødte selv en vanvittig smuk og sød "tidligere mand" i Columbia  som kunne blæse enhver mand omkuld med en vanvitttig lækker krop og udseende. Men som sagt så Jeg til kvinder men har intet problem med at andre tænder på noget andet. Du kan roligt regne med at

90% af Scarlets kunder ville forsvinde hvis hun afslørede sit oprindelige køn. Derfor er det noget man undlader for det er jo trods alt en forretning :))

God weekend

Phillip

Skrevet
Phillip911 skrev, for 6 timer siden:Jeg er 100% hetro og kun til kvinder. Miss Scarlet er ikke født kvinde det kan Jeg sige dig

Jeg skal blot være i rum med en kvinde i 2 min så ved Jeg om det en kvinde eller ej

90% af Scarlets kunder ville forsvinde hvis hun afslørede sit oprindelige køn. Derfor er det noget man undlader for det er jo trods alt en forretning :))

God weekend

Phillip

Det er noget af en påstand, som du ikke rigtigt kan underbygge, med andre end din egen intuition

• 4 weeks later...
Skrevet

Har altid været med på en kigger herinde, men bliver nødt til at være med her, har lige besøgt Scarlett i dag og hun har 100% været kvinde hele livet, hun er dejlig at være sammen med, både i samtale og det intime, en flot og sexede kvinde, kom af sted med jer og få en god oplevelse 

Skrevet
Phillip911 skrev, den 18.1.2025 at 13:24:

Jeg har været i Thailand flere gange og også flere steder i Sydamerika.

Men det gør dig langtfra til ekspert

Miss Scarlet er ikke født kvinde det kan Jeg sige dig med 500% sikkerhed.

Uanset hvor mange Procenter du lægger oveni din påstand gør det dig stadig ikke til ekspert

Både i Sydamerika og Thailand er transkøkkent personer fuldt ud accpeteret i mange lag af samfundet.

Dette er ikke relevant i forhold til din påstand

for mig handler om intuition og så de små detaljer som afslører det. Jeg skal blot være i rum med en kvinde i 2 min så ved Jeg om det en kvinde eller ej.

Og alligevel er du stadig ikke ekspert, ............, såååå summa summarum, så er det vist ikke andet end "din intution" og et 2 minutters møde med hende, der ligger til grund for din påstand?

Skrevet

Stil hende et spørgsmål...

Hvis hun svarer med et spørgsmål, så er det en kvinde ;):D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.