Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg tænkte på om de forskellige GP'ER  kunne have en form for menu, altså en form for vejledning der viste, hvad koster hvad, og hvorfor.  Men også med tillæg. 

Jeg kan bare huske for ca 1,5 år siden der var hos en GP'er,  hvor det kostede 1500kr for en halv selvom jeg havde fået at vide,  at det ville koste 1200kr, for en halv time. 

Heldigvis havde jeg taget 1500kr med for en sikkerheds skyld. 

Nu tænker jeg bare hvis man ny i dette univers, og har set en GP'er man gerne vil besøge,  men der står ikke nogle priser,  og får at vide, af  telefondamen, jamen det koster den her pris, men i virkeligheden koster det lidt ekstra, hvad gør man så hvis man håbet på noget,  men der mangler lige 300kr?

Skrevet

Det synes jeg da de fleste har, og man sørger da for at skrive med pigen (teledamen, eller hvem det er) og lave aftalen inden man dukker op. Dem der ikke kører med priser må vel få en del forespørgsler på dem uden at det ender med en aftale.

Skrevet

Jeg synes @Seductiongirls gør det godt på deres hjemmeside. Nemt og overskueligt at se hvilke piger der tilbyder hvad.
Andre lysthuse skriver bare noget i stil med “blidt og behageligt” og i nogle tilfælde “åben for avancerede former” - det er så til ens egen fortolkning - efterfulgt af et langt prosa om pigens udseende og sind. Det er væsentligt mindre transparent, og ofte årsag til jeg vælger disse steder fra.

Skrevet

Når der er lange tilvalgslister springer jeg over. Jeg mener det meste bør være includeret i prisen for tiden, så tilvalg kun er særlige specialiteter.

Jeg synes måden Thai ofte gør det på er ok. Der specificeres ofte om det kun er massage eller diverse sexuelle ydelser hj, bj, b2b, 69 eller FP. Man kan dog ikke vide hvad b2b inkluderer. 

her et eksempel:

Priser: 
(Priser og ydelser er ikke til forhandling! Hvis du ikke overholder dette vil dit nummer blive blokkeret.)
- Oliemassage 1 time: Kr. 600 (Massør påklædt)
- Oliemassage 30 min med happy ending (HJ): Kr. 600 (Massør påklædt)
- Oliemassage 1 time med happy ending (HJ): Kr. 800 (Massør påklædt)
- Body to body 30 min med happy ending (HJ): Kr. 800 (massør nøgen)
- Body to body 1 time med happy ending (HJ): Kr. 1000 (massør nøgen)

Og her et eksempel hvor det er mere kompliceret også fordi der er 2 piger:

Sex uden gummi  ( Maya + Yaya )
!! Pris gælder kun for 1 pige!!
15 min 1200kr
30 min 1500kr
45 min 1700kr
 1 time 1800kr
anal sex  ( kun Maya )
30 min 1200kr
45 min 1400kr
1 time 1500kr
( uden gummi 500kr) 

Så kom og få en fantastisk oplevelse hos mig.
Glæder mig til at se danske gentlemen 
Sex kun med gummi ( Maya & Yaya)
Pris gælder kun for 1 pige
Med 2 piger pris x2
15 min sex med gummi kr.600
30 min massage & hj kr. 600,-
30 min massage & bj uden gummi kr. 800,-
30 min massage & sex med gummi kr. 800,-
30 min massage, B2B & hj kr. 700,-
45 min massage & bj uden gummi & sex med kr. 1000
60 min massage, B2B & hj kr. 1000
60 min massage & bj uden gummi & sex med kr.1200

Redigeret af Slowman

Skrevet
Sliksen skrev, for 49 minutter siden:

Jeg synes @Seductiongirls gør det godt på deres hjemmeside. Nemt og overskueligt at se hvilke piger der tilbyder hvad.
Andre lysthuse skriver bare noget i stil med “blidt og behageligt” og i nogle tilfælde “åben for avancerede former” - det er så til ens egen fortolkning - efterfulgt af et langt prosa om pigens udseende og sind. Det er væsentligt mindre transparent, og ofte årsag til jeg vælger disse steder fra.

Præcis årsagen til at det er mit yndlingssted (også pigerne og en virkelig sød tele), men der er aldrig noget bøvl med priser og det fremgår tydeligt hvad pigerne udbyder.

Og det er genialt at man kan søge i hvad pigerne tilbyder. @Seductiongirlsi gør det pisse godt 

På Pussy er husets priser minimumspriser, hvilket i og for sig er fint, men så bør det stå på pigens profil hvis det koster ekstra eller som minimum bør de vide det når man ringer og bestiller. Det er kun telen på dagen der ved det, så hvis jeg bestiller første tid på pigens vagt kender jeg først prisen 15. min før min aftale. Det er ikke ordentligt.

Skrevet

Og så skal man jo også være obs på at GFE og B2B ikke nødvendigvis indeholder det samme altid

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.