Hop til indhold

Søger anbefaling af piger som tungekysser

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes at det er svært at finde unge thaipiger som vil give tungekys i København. Er der nogen som kan give en anbefaling til en slank pige og som er under 35 år.  

Redigeret af Erosøger

Skrevet

Jeg har tungekysset med de fleste gennem tiden. Måske ikke første gang, men som med meget andet på menuen kommer det efterhånden som hun kender dig.

Skrevet
johndavidjohn2017 skrev, 1 time siden:

Måske ikke første gang, men som med meget andet på menuen kommer det efterhånden som hun kender dig.

Dertil kommer at rigtigt mange thaier anser det for meget mere intimt at kysse, end et samleje, for mange thaier skal der ligge lidt mere "følelse" i en relation før kys kan komme på tale, i særdeleshed tungekys.

Men som også @johndavidjohn2017er inde på så kan flere hyppige besøg hos pigen sagtens åbne op for tungekys.....også.

Skrevet
  • Author

Tak for svar.

Thaipigerne er meget mere bly, når det kommer til kys, sammenlignet med nogle af de andre nationaliteter, så det er nok noget kulturelt også. Jeg er ikke så ofte i København. Det kan derfor være svært at bygge op en relation, særligt til de yngre, som ikke altid er at finde, når man vender tilbage.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.