Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Er der nogle som har prøvet pige-pige-mand med Jenny og en af de andre piger hos Høje Taastrup thaimassage??

Skrevet
Danishman skrev, 1 time siden:

Hej.

Er der nogle som har prøvet pige-pige-mand med Jenny og en af de andre piger hos Høje Taastrup thaimassage??

Ja jenny og mutter pennie.Det gør jeg aldrig mere det var simpelthen det bedste men var tæt på hjertestop.Jeg kneppede Pennie i røven men Jenny stak tungen dybt op i min røv.Det var simpelthen imponerende.

Skrevet

er der billeder nogen steder af Pennie eller en bsekrivelse ad hende ?

Skrevet
F-jernet skrev, for 17 timer siden:

er der billeder nogen steder af Pennie eller en bsekrivelse ad hende ?

Jeg har besøgt Pennie for en del år siden, nok 8-9 år siden på klinikken i Taastrup.

Jeg fik en ganske fin massage, og tilbud om sex, jeg afslog og nøjedes med et HJ. Pennie har et kønt ansigt, samt nogle meget store bryster, der står i mål med resten af hendes krop, hun er en meget kraftig pige, der efter min mening sagtens kunne gå under betegnelsen, BBW. som sagt det er en del år siden, om hun stadig er lige så voluminøs, det ved jeg ikke, men dengang ville jeg anslå Pennies vægt til omkring 95-100 kg. Jeg har ikke set billeder af Pennie.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.