Hop til indhold

Julia - Super fræk blonde. Kan træffes i Herning Centrum

Featured Replies

Skrevet

Hej derude

Jeg fik besøgt Julia igen igår.:wub: Det var som det plejer at være, en helt igennem dejlig time, med en masse kys og kram og ikke mindst dejlig sex. Det er længe siden jeg besøgte hende sidst, så jeg var lidt spændt på hvad jeg mødte. Forskellen fra tidligere er at hun har taget lidt på, hun har fået en lille top mave. Hun er på ingen måde overvægtig, men hun har taget så til pas meget på, at det også er kommet hendes i forvejen store ægte tunge bryster tilgode.:D De bryster er det de flotteste og dejligste jeg har haft i mine hænder.:wub:
Skal hun så besøges igen? Ja, hvis jeg skal besøge nogen igen, bliver det hende. Jeg har besøgt mindst 15 piger om året de sidste godt 13 år, så et stop er lige op over.

Hun har været i gamet i mange år, og det betyder at hvis du behandler hende ordentligt, får du mindst alt det du kommer efter.

https://annoncelight.dk/showad/233546

https://annoncelight.dk/profile/HerningLuksusJulia

Skrevet

Kan du sige hvad hendes priser er, og hvad hun tilbyder? Hendes profil er lidt sparsom.

Skrevet
Ælling skrev, for 7 timer siden:

Kan du sige hvad hendes priser er, og hvad hun tilbyder? Hendes profil er lidt sparsom.

Hej Ælling

Hendes priser er meget rimelige. Jeg gav 1500,- for en time med bj uden, sex selvfølgelig med, kys og bare super dejlig gfe. 

Skrevet

Hvor i Herning holder hun til? Er det nogenlunde diskret at komme til og fra? 

Skrevet
MabT skrev, for 16 timer siden:

Hvor i Herning holder hun til? Er det nogenlunde diskret at komme til og fra? 

Nær ved biografen. Du skal lukkes ind via tlf, men hun tager den med det samme, så det er ikke sådan at du står udstillet. Se at komme afsted, hun er så dejlig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.