Gæst Skrevet 14. Marts, 2014 Har besøgt Daisy - http://seductiongirls.net/pigerne/daisy/ Venlig pige der helt sikkert er serviceminded. Dog skulle jeg mene at der er givet fuld gas både hvad angår billeder på seductiongirls hjemmeside og i særdeleshed hvad angår teksten. Sød pige men jeg fandt ingen sammenhæng mellem billeder, tekst og oplevelse, hvilket gjorde oplevelsen noget tam. Call Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand 129 Skrevet 17. Marts, 2014 Hvad er der sket for seductiongirls?! Deres beskrivelser plejer at være nærmere sandheden end dette og billederne på nogle af pigerne er helt off. Jeg overvejer seriøst at holde op med at besøge dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Dionysos Skrevet 17. Marts, 2014 Hvad er der sket for seductiongirls?! Deres beskrivelser plejer at være nærmere sandheden end dette og billederne på nogle af pigerne er helt off. Jeg overvejer seriøst at holde op med at besøge dem. De har været en tur rundt om PriceWaterhouseCoopers... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg