Hop til indhold

GB på Fyn med liderlig tøs der er til pik i alle huller

Featured Replies

Skrevet

Gå ikke glip af det frækkeste og mest våde gangbangmed den smukkeste og helt umættelige danske tøs. Jeg har lækre stramme huller og en flot glat fisse der bare kalder på pik. 

Et yderst sjældent gangbang hvor du frit kan forlystelse dig i mine huller, slikke mig, skifte mellem mine våde stramme huller både fisse, mund og røv. Alle går garanteret mættet derfra. 

Arrangement varer to timer fra 10.30-12.30 
Der er desuden mulighed for at få din ekstra lkinky side opfyldt fordi fra 12.45-13.15 udvides arrangementet og her bliver jeg bundet og blindfolded til en lidt hårdere omgang, så tænder det dig at give den gas i en tøs der piver lidt men som ikke kan gøre modstand så er her din mulighed 

Jeg kysser med alle der ikke lugter af røg og ellers dufter godt. Du vælger selv om tager mig med eller uden kondom. Hvis du synes det er frækt (fordi det gør jeg og jeg ELSKER DET) så er der mulighed for anal. 
Der er også mulighed for at I prøver at give mig en sandwich 

2 timers frækt gb. 1000kr 
Uden kondom 200kr 
Anal 400kr 

De ekstra 30 min hvor jeg er bundet og blindfolded 400kr 

Jeg har en hjælper med og ønsker du at lave din egen frække film når gangbanget er slut hvor du bliver filmet hvor du knepper mig kan min hjælper gøre det med din mobil 
Jeg har her maske på og du bestemmer om man skal kunne se dig eller ej 
Kort film 15 min 700kr

Man tilmelder sig være at gøre følgende: 
Sms til 91972361
Skriv at du ønsker at deltage 
Og om det er med eller uden gummi og om du ønsker anal 

Så modtager du en bekræftelse på tilmelding 

For at din tilmelding er gyldig skal du sende en sms dagen inden arrangementet hvor du skriver at du forsat kommer 
Det samme skal du gøre på selv dagen og inden kl 08.00

IMG_021211.jpeg

IMG_214511.jpeg

IMG_961011.jpeg

IMG_000711.jpeg

IMG_015311.jpeg

Skrevet

Interessant og rigtig spændende men er det bare mig eller mangler der en dato? ;-) 

Skrevet
  • Author
YNWA skrev, for 12 minutter siden:

Interessant og rigtig spændende men er det bare mig eller mangler der en dato? ;-) 

Sorry

Det er den 30/1

Skrevet
Kongenmikkel skrev, for 11 timer siden:

Sorry

Det er den 30/1

Du er tilgivet ;-) Kigger lige lidt kalender 

Skrevet

Hvor ca. På Fyn foregår det??

det er jo lige midt i arbejdstiden, så skal lige se om jeg kan få det passet ind :-)

Skrevet
Kongenmikkel skrev, for 21 timer siden:

Gå ikke glip af det frækkeste og mest våde gangbangmed den smukkeste og helt umættelige danske tøs. Jeg har lækre stramme huller og en flot glat fisse der bare kalder på pik. 

Et yderst sjældent gangbang hvor du frit kan forlystelse dig i mine huller, slikke mig, skifte mellem mine våde stramme huller både fisse, mund og røv. Alle går garanteret mættet derfra. 

Arrangement varer to timer fra 10.30-12.30 
Der er desuden mulighed for at få din ekstra lkinky side opfyldt fordi fra 12.45-13.15 udvides arrangementet og her bliver jeg bundet og blindfolded til en lidt hårdere omgang, så tænder det dig at give den gas i en tøs der piver lidt men som ikke kan gøre modstand så er her din mulighed 

Jeg kysser med alle der ikke lugter af røg og ellers dufter godt. Du vælger selv om tager mig med eller uden kondom. Hvis du synes det er frækt (fordi det gør jeg og jeg ELSKER DET) så er der mulighed for anal. 
Der er også mulighed for at I prøver at give mig en sandwich 

2 timers frækt gb. 1000kr 
Uden kondom 200kr 
Anal 400kr 

De ekstra 30 min hvor jeg er bundet og blindfolded 400kr 

Jeg har en hjælper med og ønsker du at lave din egen frække film når gangbanget er slut hvor du bliver filmet hvor du knepper mig kan min hjælper gøre det med din mobil 
Jeg har her maske på og du bestemmer om man skal kunne se dig eller ej 
Kort film 15 min 700kr

Man tilmelder sig være at gøre følgende: 
Sms til 91972361
Skriv at du ønsker at deltage 
Og om det er med eller uden gummi og om du ønsker anal 

Så modtager du en bekræftelse på tilmelding 

For at din tilmelding er gyldig skal du sende en sms dagen inden arrangementet hvor du skriver at du forsat kommer 
Det samme skal du gøre på selv dagen og inden kl 08.00

IMG_021211.jpeg

IMG_214511.jpeg

IMG_961011.jpeg

IMG_000711.jpeg

IMG_015311.jpeg

Hmmm,

Tør man spørge til en kvindes alder ?

Helge

Skrevet
  • Author
Pløkken skrev, for 20 timer siden:

Hvor ca. På Fyn foregår det??

det er jo lige midt i arbejdstiden, så skal lige se om jeg kan få det passet ind :-)

Det.vil blive omkring vissenbjerg 

Skrevet
  • Author
Helge N skrev, for 16 timer siden:

Hmmm,

Tør man spørge til en kvindes alder ?

Helge

Sidst i 30 erne

Skrevet
  • Author
Dingdongdonkeykong skrev, for 19 timer siden:

Hvor er vi ca lokationsmæssigt ??

Odkant af vissenbjerg

Skrevet
  • Author
Dingdongdonkeykong skrev, for 19 timer siden:

Hvor er vi ca lokationsmæssigt ??

Udkant af vissenbjerg 

• 3 weeks later...
Skrevet
Hopalong Cassidy skrev, for 13 minutter siden:

Hej,

Det ser interessant ud. Hvordan var arrangementet? Hvornår er hun klar ideen? 

De bedste hilsner 

Det var i går. 

Skrevet
Fecking skrev, for 5 minutter siden:

Det var i går. 

Ja, det var igår, men er der nogen der ved hvordan arrangementet var? Og så fik jeg vist stavet lidt forkert.. jeg mente: hvornår er hun KLAR gen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.