Hop til indhold

Recommended Posts

Liderbuksen skrev, for 33 minutter siden:

Kom du forbi hende? 

Nej ikke endnu.

Men bliver nok i løbet af denne uge. Så tager jeg en for holdet ;-)

Skal nok få lavet en anmeldelse.

•  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Denstoreokse.

Du har været lidt for hurtigt med at anmelde hendes annonce. Jeg har besøgt Dolly fra Ungarn en del gange på Frederiksberg, så hun findes skam. Hvis du laver nogle hurtige søgninger, så vil du kunne læse nogle anmeldelser af hende. Mener endda, at hun har været ON/ OFF i Danmark gennem de sidste 5+år.

Dolly er et super godt besøg - hun giver en dejlig og pirrende massage, og så har hun en ubeskrivelig flot “miss” og nogle dejlig store meloner til en god omgang spansk. Vil mene, at hun er midt/ slut  30'erne, men hendes krop ligner en i 20'erne, så hun går virkelig op i sin krop. Du skal ikke forvente en kæreste oplevelse, så min anbefaling er klart at tage 45min med hendes pirrende massage, som vil drive dig helt til vanvid - så af den grund besøger jeg hende kun til et massage besøg.

- men hende i en 69... wow, det er et syn der stadig har indprentet sig i mit nethinden.

- The Confirmer

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Confirmer skrev, den 19.1.2025 at 11:04:

Hej Denstoreokse.

Du har været lidt for hurtigt med at anmelde hendes annonce. Jeg har besøgt Dolly fra Ungarn en del gange på Frederiksberg, så hun findes skam. Hvis du laver nogle hurtige søgninger, så vil du kunne læse nogle anmeldelser af hende. Mener endda, at hun har været ON/ OFF i Danmark gennem de sidste 5+år.

Dolly er et super godt besøg - hun giver en dejlig og pirrende massage, og så har hun en ubeskrivelig flot “miss” og nogle dejlig store meloner til en god omgang spansk. Vil mene, at hun er midt/ slut  30'erne, men hendes krop ligner en i 20'erne, så hun går virkelig op i sin krop. Du skal ikke forvente en kæreste oplevelse, så min anbefaling er klart at tage 45min med hendes pirrende massage, som vil drive dig helt til vanvid - så af den grund besøger jeg hende kun til et massage besøg.

- men hende i en 69... wow, det er et syn der stadig har indprentet sig i mit nethinden.

- The Confirmer

Ja men jeg har lagt mærke til at hun skifter mellem billederne. Engang imellem bruger hun sine egne billeder og engang mellem billeder som ikke er af hende. Men ellers enig i din beskrivelse af oplevelsen med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...