Hop til indhold

Dolly i Rødekro

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Nej ikke endnu.

Men bliver nok i løbet af denne uge. Så tager jeg en for holdet ;-)

Skal nok få lavet en anmeldelse.

Skrevet
  • Author
Liderbuksen skrev, for 33 minutter siden:

Kom du forbi hende? 

Nej ikke endnu.

Men bliver nok i løbet af denne uge. Så tager jeg en for holdet ;-)

Skal nok få lavet en anmeldelse.

•  
Skrevet

Hendes profil er oppe igen, med de samme billeder.

Skrevet

Hej Denstoreokse.

Du har været lidt for hurtigt med at anmelde hendes annonce. Jeg har besøgt Dolly fra Ungarn en del gange på Frederiksberg, så hun findes skam. Hvis du laver nogle hurtige søgninger, så vil du kunne læse nogle anmeldelser af hende. Mener endda, at hun har været ON/ OFF i Danmark gennem de sidste 5+år.

Dolly er et super godt besøg - hun giver en dejlig og pirrende massage, og så har hun en ubeskrivelig flot “miss” og nogle dejlig store meloner til en god omgang spansk. Vil mene, at hun er midt/ slut  30'erne, men hendes krop ligner en i 20'erne, så hun går virkelig op i sin krop. Du skal ikke forvente en kæreste oplevelse, så min anbefaling er klart at tage 45min med hendes pirrende massage, som vil drive dig helt til vanvid - så af den grund besøger jeg hende kun til et massage besøg.

- men hende i en 69... wow, det er et syn der stadig har indprentet sig i mit nethinden.

- The Confirmer

• 4 months later...
Skrevet
  • Author
The Confirmer skrev, den 19.1.2025 at 11:04:

Hej Denstoreokse.

Du har været lidt for hurtigt med at anmelde hendes annonce. Jeg har besøgt Dolly fra Ungarn en del gange på Frederiksberg, så hun findes skam. Hvis du laver nogle hurtige søgninger, så vil du kunne læse nogle anmeldelser af hende. Mener endda, at hun har været ON/ OFF i Danmark gennem de sidste 5+år.

Dolly er et super godt besøg - hun giver en dejlig og pirrende massage, og så har hun en ubeskrivelig flot “miss” og nogle dejlig store meloner til en god omgang spansk. Vil mene, at hun er midt/ slut  30'erne, men hendes krop ligner en i 20'erne, så hun går virkelig op i sin krop. Du skal ikke forvente en kæreste oplevelse, så min anbefaling er klart at tage 45min med hendes pirrende massage, som vil drive dig helt til vanvid - så af den grund besøger jeg hende kun til et massage besøg.

- men hende i en 69... wow, det er et syn der stadig har indprentet sig i mit nethinden.

- The Confirmer

Ja men jeg har lagt mærke til at hun skifter mellem billederne. Engang imellem bruger hun sine egne billeder og engang mellem billeder som ikke er af hende. Men ellers enig i din beskrivelse af oplevelsen med hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.