Hop til indhold

Drop-in, brug alle mine huller. GRATIS anal, torsdag på FRB

Featured Replies

Skrevet

Drop-in 

Torsdag d. 16 Januar fra 10:10-13:30

Med tidsbestilling

Du kan betale med straks bank eller lige kontanter

Gratis anal uanset om du bestiller 15, 30 eller 60min.  Book nu!

Drop-in med rabatter til alle, men især medlemmer af Kneppeklubben og fans. Rabatten gives fordi du ikke kan booke mig alene med sikkerhed. Du kan være heldig at have mig alene, men der er sandsynlighed for at der er andre mænd tilstede.

Rabatten gives fordi du ikke kan booke mig alene med sikkerhed. Du kan være heldig at have mig alene, men der er sandsynlighed for at der er andre mænd tilstede.

Drop-in vil have plads til grin, samtaler, hygge og frække oplevelser, så hvis du er nybegynder kan dette være en god start-oplevelse for dig.

Medlemmer af kneppeklubben:

30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: GRATIS

Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 400kr

Ekstra time: 100kr

Tilkøb pakke 1: 100kr

Tilkøb pakke 2: 200kr

Tilskuer 15 min: 100kr

Tilskuer 30 min: 200kr

Alle andre:

15min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 400kr

30min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 700kr

60min inkl blowjob/sex + sperm i mund: 1.100kr

Op til 2 timer inkl. blowjob/sex + sperm i mund: 1.400kr

Ekstra time: 600kr

Tilkøb pakke 1: 200kr

Tilkøb pakke 2: 300kr

Tilskuer 15 min: 300kr

Tilskuer 30 min: 500kr

VIGTIGT: Du er ikke tvunget til at benytte dig af alle elementer i den tilkøbspakke du ønsker. Det er udelukkende udtryk for hvad du MÅ gøre brug af, ikke SKAL

Tilkøb Pakke 1:

Sperm i mit ansigt, jeg spermkysser dig, jeg sluger dit sperm, urin til dig, facesitting/tvangsslik, jeg sprøjter modermælk udover dig eller mig, eller i din mund, deepthroat i mit tempo men du må gerne holde i mit hår, klask mig i røven, jeg får mig selv til at sprøjte for dig eller på dig.

Tilkøb Pakke 2:

Alt ovenstående + anal (forbehold for størrelse), blid mundknep, sandwich, skriv beskidte ord på min krop med læbestift, kald mig beskidte ord ala lille luder, tøs mv., jeg tager et billede af din pik i min fisse eller hvad du ønsker og sender dig med det samme, rimming (kun barberede + nyvaskede).

Tilskuer:

Som tilskuer kan du komme og spille din pik og sprøjte din sperm udover mit ansigt, i min mund eller udover mine bryster. Du er velkommen til at bevæge dig rundt og kigge så du får alle de frække vinkler.

Skærmbillede 2025-01-03 kl. 09.40.18.png

IMG_1290.jpeg

Skærmbillede 2024-06-09 kl. 20.50.35.png

Skrevet

Pregunta rápida.

¿Se puede asistir como espectador y si está activado para más cambiar el "estado" para participar?

Por supuesto, una vez que se haya resuelto la economía.

gracias dulce

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.