Hop til indhold

Danske piger?

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Jeg kunne godt tænke mig at besøge en danske pige i denne her uge. Har jeg dog et par krav:

1 - skal imødekomme udlændinge kunder (er som sagt fra Spanien, har dog boet i dk la gt tid)

2- skal Gfe

3-ser mest naturlige muligt og mindst tatovering muligt

4- gerne ung, max 30 år

4- gerne med a/b skål, i hvert fald som mindre bryster som muligt, gerne også slank (dog er i orden med lidt kød på)

Tak for hjælpen ;)

Skrevet
EP1985 skrev, for 4 minutter siden:

Kære brødre,

Jeg kunne godt tænke mig at besøge en danske pige i denne her uge. Har jeg dog et par krav:

1 - skal imødekomme udlændinge kunder (er som sagt fra Spanien, har dog boet i dk la gt tid)

2- skal Gfe

4- gerne ung, max 30 år

4- gerne med a/b skål, i hvert fald som mindre bryster som muligt, gerne også slank (dog er i orden med lidt kød på)

Tak for hjælpen ;)

I hvad landsdel

Skrevet
  • Author
tor johansen skrev, for 1 minut siden:

I hvad landsdel

Sorry, ja, fra Kbh centrum og en radius af cirka 12km dvs. Overskuelige at kom med cykel fra Kbh centrum

Skrevet
EP1985 skrev, for 2 minutter siden:

Sorry, ja, fra Kbh centrum og en radius af cirka 12km dvs. Overskuelige at kom med cykel fra Kbh centrum

Så er jeg lidt på bar bund

Skrevet

Laura fra Pussy Galores er en utrolig sød og naturlig pige. 
Fysisk nok meget i stil med det du søger? 
Der står ikke om hun imødekommer ikke-skandinaviske kunder, men der står i hvert fald ikke noget om, at hun KUN modtager skandinaviske…
https://70210026.dk/laura

Sød pige, meget ligetil og altid smilende. Dog lidt tid siden jeg sidst har besøgt hende :) men klar anbefaling herfra 

Redigeret af hamder-anders

Skrevet
EP1985 skrev, for 3 timer siden:

Kære brødre,

2- skal Gfe

4- gerne ung, max 30 år

Tak for hjælpen ;)

Hvis hun gerne må være en semi professionel dansk MILF, noget over de 30, til en meget rimelig pris, så har jeg måske et forslag jeg kan sende til dig over PM

Skrevet

Du må også meget gerne dele med mig.

Skrevet
Naeem Harami skrev, for 2 timer siden:

Hvis hun gerne må være en semi professionel dansk MILF, noget over de 30, til en meget rimelig pris, så har jeg måske et forslag jeg kan sende til dig over PM

Hende hører jeg også gerne om. På forhånd tak!
FMFY

Skrevet
Naeem Harami skrev, for 10 timer siden:

Hende vil jeg også gerne høre mere om :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.