Hop til indhold

husk at det er den 14-3

Featured Replies

Skrevet

Joooo.

Men nu er leverandøren af blowjob delen, desværre nok i jylland og se fodbold.

Så ville det vel være fair hvis en af de jydske dejligheder kom herover hostSissehost. :-)

Skrevet

Det ville godt nok være nederen at skulle til at købe sådan et apparat til at give blowjob,

hvis prostitutionsmodstanderne får gennemført et forbud mod købesex  :evil:

Skrevet

Skulle der sidde en dejlig skøn kvinde og kede sig imorgen aften, så kokkerere jeg gerne en lækker bøf, tilbehør og dessert med rødvin/øl til, hvis der så falder hyggelig snak og et lækkert blow af bagefter...

Skrevet

Jeg har desvaerre ik'  nogen sponsor i morgen  -   men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato  -  og selv også bekoste det hele ...

Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör  -  se her oven :wink:

Leif

Redigeret af teebee57

Skrevet

En bøf og et blow burde være alle mænd forundt - og ikke kun én gang om året..... :-P

Åh jo...

Skrevet

Jeg har desvaerre ik'  nogen sponsor i morgen  -   men naeste gang jeg er i den Store Byen vil jeg nok finde mig böf og blow uanset dato  -  og selv også bekoste det hele ...

Böf vil jeg finde nogetsteds men blow vil blive fra min nye yndlingsleverandör  -  se her oven :wink:

Leif

Du er søøøød Leif - vi ses snart igen :)

Kys

Maise

Skrevet

En bøf og et blow burde være alle mænd forundt - og ikke kun én gang om året.....  :-P

nemlig, jeg overså dagen ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.