Hop til indhold

Hot latin PAULA, Frederiksberg ! mmmmmums

Featured Replies

Skrevet

PAULA  :x:x<3 

Det er længere side jeg har besøgt en GP. 

Efter at have scrollet igennem diverse sider fandt jeg denne femme fatale type med lækker sensuel udstråling. Jeg ringede og kommunikationen var faktisk god og tydelig. Hun lød mere sød og imødekommende end jeg havde forstillede mig. 

Da jeg mødte hende blev jeg ikke skuffet. 

Flot lang sort silkemanke, smuk hud, flotte tænder og flot figur. 

Billederne lever faktisk op til virkelighed selv om det er ps’et. 

Jeg havde et par fantasier som jeg fremstillede for hende og hun var med på det hele af det jeg bad om 
Det var forholdsvis almindelig sex men godt Spicet op. 
jeg kunne mærke at der var god kemi og det er også vigtig for mig. 

Vi startet med kys og et fantastisk blowjob hvor hun forførte mig med sin sex-hungrende blik 

Jeg kneppede hende godt og grundigt i alle mine yndlingsstillinger og hun var dygtig til at leve sig ind i det og virke som om hun nød det. Hun var god til at bevæge sig og det lignede nærmest en dans da hun red mig. 

Vi nåede også at nusse og kramme undervejs.  
Hun gjorde mig mere liderlig undervejs! Jeg drejede hende rundt , løftede hendes lækre ben op luften og gik til den ! Jeg sprøjtede  et  godt  Cumshot på hendes dejlige bryster! Det var et fantastisk syn !

Wuau hun var lækker !!

Redigeret af Stapler
Overskrift rettet.

• 2 months later...
  • 9 months later...
Skrevet

Jeg er jo vild med de der varmblodede Latina-quinder, og efter at jeg ENDELIG fik taget mig sammen til at besøge Marissa (gammel kending) har jeg planer om at besøge Paula i det nye år. Nogen der kan/vil sige lidt om hendes pris-niveau? Og om hun kysser med tungen? 

• 3 months later...
Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 28.12.2025 at 16:48:

Jeg er jo vild med de der varmblodede Latina-quinder, og efter at jeg ENDELIG fik taget mig sammen til at besøge Marissa (gammel kending) har jeg planer om at besøge Paula i det nye år. Nogen der kan/vil sige lidt om hendes pris-niveau? Og om hun kysser med tungen? 

Det vil jeg også gerne vide. Hun ser fantastisk ud. Jeg går sjældent efter penetration de første par gange med en GP (if ever), så derfor er tungekys, engelsktalende (hvis ikke dansk) og meget gerne CIM vigtigt for mig. Nogen der vil give et par ord om det ang. Paula?

• Stapler changed the title to Hot latin PAULA, Frederiksberg ! mmmmmums
  • 1 month later...
Skrevet

syntes kige der sjkal gives en chance mere for at svare på spørgsmålet om tungekys, da det er vigtigt for mange, any one?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.