Hop til indhold

Jeannie Frederiksberg - Kan ikke anbefales

Featured Replies

Skrevet

Skrev til Jeannie, da billederne så fine ud og jeg alligevel skulle forbi Frederiksberg. Hun kunne dog først senere, men jeg havde en bagkant. Hun kunne så alligevel godt før. Det var så første fejl. Endte med at stå og fryse udenfor og alligevel først være klar. Men når man først har begivet sig afsted, så tænker man ikke klart længere.

Betalte for fuld pakke, men fik en omgang olieplaskeri. Blev lovet body2body, men der var ingen nærkontakt. Fik et blæs med gummi og skyndte mig ud. Totalt spild af tid.

Selfie billedet ligner okay, men hun er slet ikke i så god form som på de pæne billeder. Hun holder til på en thai klinik i svømmehals kvarteret på Frederiksberg.

Redigeret af uhn_tiss

Skrevet

Ja enig. Har også været forbi. Skulle være gået igen. Troede ikke det var en klinik så jeg var klar på at spendere lidt ekstra end standart og havde aftalt en pris på forhånd. 

Hun så meget sød ud, men lignede ikke billederne ret meget. Ringe klinik forhold og en ret ligegyldig indledende massage. Sex skulle bare overstås virkede det til. Jeg var hurtig ude igen og del fattigere. Men dog en erfaring rigere. Suk

Redigeret af Ilikeasian

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.