Hop til indhold
TheisB

Berlin spørgsmål fra en nybegynder!

Recommended Posts

Hej alle,

jeg har fulgt med på sidelinjen og takker for gode råd, har hjulpet meget og givet mig nogle gode minder med dejlige kvinder:)

jeg skal til Berlin i marts og vil høre om hvilke tidspunkter er bedst at besøge Monis sexkino og artemis? Er dagene fredag til søndag.

udover det hvad er ellers most do in Berlin?

jeg er til alle slags kvinder både smalle og brede og unge og ældre:) så hvilke klubber eller steder skal jeg gå:)

hilsen ny på sitet.

er med på der er mange indlæg om Berlin men lige min måde at hilse på herinde også!

Theis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå min anmeldelse om Berlin, den er ret ny. 

Artemis er meget populær så der er nok masser af mennesker alle de dage.

Hvis du har flere spørgsmål så kan du bare stille dem her eller via. PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Artemis har bedre udvalg om aftenen. Der kommer gerne en hel flok piger mellem kl 19 og 20. Så jeg ville vælge aften. Lørdag aften er der nok flest mænd, men udvalget plejer jo alligevel at være ok. Ellers er der ikke store forskeller på ugedagerne. 

Monis har jeg ikke besøgt, men helt ærligt frister det ikke med damer i 50erne....

Sexparty hos Annie Porsche står derimod på bucketlisten.....

Ellers finder jeg det underligt at i en så stor by som Berlin er der kun 1 FKK. Dusseldorf og Frankfurt har jo flere hver....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...