Hop til indhold

Yamilex Nykøbing

Featured Replies

Skrevet
Allonblack skrev, den 12.1.2025 at 12:44:

Er der nogen der har været der? 

Er det hende på billederne?

Jeg planlægger en times med hende som den aktive en del af besøget.  

Så kom gerne med jeres erfaringer.

https://annoncelight.dk/showad/403706

Fik du besøgt hende og hvordan var hun?

Skrevet
  • Author

Niks. Så jeg er stadig nysgerrig for om andre har taget springet. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Utroligt ingen har besøgt hende, hun har været lang tid på Lolland Falster, og lidt i Holbæk.

Har løst til at besøge hende.:)

• 1 month later...
Skrevet

Hun er utrolig smuk og er venlig og imødekommende. Kunne desværre ikke få en omgang med hende da deres mobilepay ikke virkede. Men skal forbi imorgen

Skrevet

Carl99 skrev, for 13 timer siden:

Hun er utrolig smuk og er venlig og imødekommende. Kunne desværre ikke få en omgang med hende da deres mobilepay ikke virkede. Men skal forbi imorgen

Håber du skriver lidt fra mødet

Skrevet

Så har jeg været forbi.

Det var dog en blandet oplevelse og vil personligt ikke selv besøge hende igen.

Hun er lige så smuk irl som på billederne, er utrolig sød, imødekommende og forførende. Hun gav en sensuel massage dog ikke særlig hård eller dybdegående, men nok til at man glædet til sig til at gå i gang med det sjove. Hendes bj er helt i top og kan sagtens suge livet ud af en imens man har udsigt til en fantastisk krop. Dog går hun alt for meget op i at spritte af, tørre mund, bruge klude. Man kunne heller ikke nyde at forkæle hende da hun altid skulle sikre sig at man var helt clean på hænderne og munden blev tørt med klud med det samme, så det var lidt et turn off for mig at man blev afbrudt igen og igen.  Vil give 6 ud af 10 da massagen kunne være bedre og man hele tiden skulle være opmærksom på renlighed.

Skrevet
Carl99 skrev, den 15.3.2025 at 21:46:

Så har jeg været forbi.

Hun er lige så smuk irl som på billederne, er utrolig sød, imødekommende og forførende. Hun gav en sensuel massage dog ikke særlig hård eller dybdegående, men nok til at man glædet til sig til at gå i gang med det sjove. Hendes bj er helt i top og kan sagtens suge livet ud af en imens man har udsigt til en fantastisk krop. Dog går hun alt for meget op i at spritte af, tørre mund, bruge klude. Man kunne heller ikke nyde at forkæle hende da hun altid skulle sikre sig at man var helt clean på hænderne og munden blev tørt med klud med det samme, så det var lidt et turn off for mig at man blev afbrudt igen og igen.  Vil give 6 ud af 10 da massagen kunne være bedre og man hele tiden skulle være opmærksom på renlighed.

Hej Carl. Tak for din deling af opleve

• 2 weeks later...
Skrevet
Carl99 skrev, den 15.3.2025 at 21:46:

Så har jeg været forbi.

Hej Carl,

Endnu engang tak - ved ikke lige hvad der gik galt sidst - så prøver igen.

Jeg overvejer stadig at besøge Yami efter din deling, men vil lige spørge om: 

Er det kun ved BJ/Gensidig Oral, at hun har "Rengørings vanvid" eller også ved sex ? Tænker ... Hvis/ved en Rewerse Cow eller Doggy må det vel være begrænset hvor meget hun "kan gøre rent" eller? - det var måske igennem hele forløbet hun brugte sprit og klud??

Håber at høre lidt som hjælp til min endelige beslutning om at besøge Yami

Mvh - HandyM.

• 2 weeks later...
Skrevet
HANDYMAAAN skrev, den 26.3.2025 at 06:44:

Hej Carl,

Endnu engang tak - ved ikke lige hvad der gik galt sidst - så prøver igen.

Jeg overvejer stadig at besøge Yami efter din deling, men vil lige spørge om: 

Er det kun ved BJ/Gensidig Oral, at hun har "Rengørings vanvid" eller også ved sex ? Tænker ... Hvis/ved en Rewerse Cow eller Doggy må det vel være begrænset hvor meget hun "kan gøre rent" eller? - det var måske igennem hele forløbet hun brugte sprit og klud??

Håber at høre lidt som hjælp til min endelige beslutning om at besøge Yami

Mvh - HandyM.

Så har jeg været forbi Yamilex.

Jeg "tog Chancen" og det kommer jeg aldrig til at fortryde.

Jeg kan blot give Carl ret i at Hun er utrolig sød, imødekommende og smuk. Der vil vel altid være forskel på den kemi ect. der nu engang opstår på to personer der mødes første gang. For mit vedkommende var oplevelsen, stort set uden brug af klude, vådservietter ect. så den oplevelse der tidligere er skrevet om her, slap jeg for. Jeg blev "tørt" en enkelt gang om munden efter oral. ellers ikke.

Jeg nappede et bad - og børstede mine tænder, hos hende før opstart, så måske derfor

Yamilex beskriver sig selv på hendes websites, og hun lever op til ethvert ord og services hun skriver om og tilbyder på Annonce Light uden filter...

Det var en Fed time..... Jeg kommer helt sikkert igen og igen og.....

Skrevet
HANDYMAAAN skrev, for 2 timer siden:

Så har jeg været forbi Yamilex.

Jeg "tog Chancen" og det kommer jeg aldrig til at fortryde.

Jeg kan blot give Carl ret i at Hun er utrolig sød, imødekommende og smuk. Der vil vel altid være forskel på den kemi ect. der nu engang opstår på to personer der mødes første gang. For mit vedkommende var oplevelsen, stort set uden brug af klude, vådservietter ect. så den oplevelse der tidligere er skrevet om her, slap jeg for. Jeg blev "tørt" en enkelt gang om munden efter oral. ellers ikke.

Jeg nappede et bad - og børstede mine tænder, hos hende før opstart, så måske derfor

Yamilex beskriver sig selv på hendes websites, og hun lever op til ethvert ord og services hun skriver om og tilbyder på Annonce Light uden filter...

Det var en Fed time..... Jeg kommer helt sikkert igen og igen og.....

Var det i Nykøbing?

Skrevet

Jepper! - Men hun er i Rødby nu. Dvs. lidt ude på landet - Har været der før, " i en anden forbindelse":lol:... Ift. Trafik er det mere Diskret ift. at møde andre klienter, Hvis man som jeg, helst vil undgå det....

• 4 months later...
Skrevet

Hej her i Forum.

Det er efterhånden et par måneder siden jeg havde fornøjelsen af at besøge Yamilex. Det var før hendes sommerferie

Ved mit sidste besøg, virkede hun lidt "fraværende , overfladisk" med hurtige skift i de services hun  tilbyder...En modsætning af mine tidligere oplevelser med hende

Dette skal absolut ikke læses som en kritik, vi kan alle trænge til ferie eller have en dårlig dag..  Men Holbæk, hvor hun er nu, er 3 timers kørsel tur, retur for mit vedkommende.... .

Overvejer at tage Turen derop, men inden, vil jeg blot spørge om der er nogen i Forum der har besøgt Yamilex for nyligt og fortælle lidt om oplevelsen her.

Tak!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.