Hop til indhold

Vakuum pumpe

Featured Replies

Skrevet

Lige for tiden kredser mine  fantasier  om en  stor  opsvulmet fisse, efter brug af en vakuum pumpe. 

Min erfaring er at  pumpen skal sidde  på med et  konstant  tryk  i ca 45  minutter for at  effekten bliver i  et par  timer. 

Jeg synes faktisk at det gør  lidt  ondt med  pumpen  men elsker  effekten, synet og følelsen. 

Hvad kan man lave  mens  pumpen gør sit arbejde?

Til jer  mænd, er  følelsen anderledes ved en  pumpet  fisse,  eller er det  udelukkende det  visuelle?

Skrevet

Jeg har engang besøgt en thaikvinde, der tilbød netop dette. Men hun havde vist ikke forstået min hensigt. I hvert fald havde hun ikke brugt pumpen inden jeg kom og de få minutter hun brugte den gav ikke rigtig nogen synlig virkning. Til gengæld prøvede jeg den så. Første gang for mit vedkommende og det var egentlig en lækker fornemmelse at komme op i maksimal størrelse + ekstra tykkelse. Hun afbrød den lidt for tidligt, måske fordi hun syntes det så ud til at være for meget for hende :rolleyes:

Jeg vil gerne prøve igen med en pumpet fisse. Måske det giver øget følsomhed hos dig?

Skrevet
  • Author
Hedonis skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil gerne prøve igen med en pumpet fisse. Måske det giver øget følsomhed hos dig?

For  mig er det en helt speciel fornemmelse.  Vil  ikke sige at jeg bliver  ekstra  følsom som jeg  bliver efter  klit orgasme,  men følsom er hele  området, en god gang olie eller gele vil være super frækt sammen med en pumpet fisse.

Hvilken  type  pumpe kan  både anvendes til mænd og kvinder?

Synd du  kun fik fornøjelsen i et par  minutter,  men jeg synes også det er frækt at se  fissen  når den er  suget ind  i  pumpen.  

Skrevet

Den pumpe hun brugte var ret simpel med sort gummikant for neden. Virkede fortrinligt både til hende og mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.